Sometimes I pretend to be normal, but it gets boring. So I go back to being me !

dinsdag 22 mei 2012

Sun is shining :)

JEETJE wat is het druk
Oh, das geen nieuws, ik heb het altijd druk...
Het is warm ook, maar dat vind ik dat weer helemaal niet erg, eindelijk de zon , eindelijk zomer !
Ik word zo blij van zon , genieten !
HALLELUJA PDH

Nou wat kan ik zeggen?
Ik werkte my ass off ook vandaag , weer hele ladingen naar postnl gebracht en weer flink druk geweest in de winkel.

WE HEBBEN NU EEN HELE COLLECTIE BOVENKLEDING ! en voor leuke prijzen !

Ik boekte een vakantie naar Ameland voor de herfstvakantie met alle kinderen aangezien we in de zomer zonder kinderen gaan (we zijn echt toe aan rust ! ), ik boekte de vakantie in Fr ook , heerlijk eindelijk ! weer eens op vakantie en naar Frankrijk dat is toch altijd thuiskomen.
En complete rust ook , ik zie zoveel mensen het heel jaar door dat ik op vakantie gewoon RUST wil !
Dus boekte ik de eerste week hier :









En 2e week  hier :




















Ik heb zowat hele weekend elke avond op internet zitten struinen maar toch iets gevonden en ik kan niet wachten gewoon !
We hebben ook al iemand voor in de winkel die twee weken nu alleen nog oppas vinden voor Bink, onze engelse stafford. Bob en Bettie gaan naar een hondenhotel maar helaas kan dat met Bink niet.

En echt het gaat me dit jaar niet gebeuren dat ik moet afzeggen zoals vorig jaar , dit jaar gaan we !! Ik ben er zo ontzettend aan toe, aan liggen hier op dat gras genieten van de rust het uitzicht en een goed boek en elkaar !
Ik kan er nu al van genieten, van het vooruitzicht !

En erna lekker met de kids weg naar Ameland KLIK 

Mensen ik ga nog even aan het werk !

Twoedels  ;)






5 opmerkingen:

  1. Geniet ze! Het is je van harte gegund!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Precies! Gewoon Gaan! Geniet van de voorpret en als je er bent; van de rust ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk vooruitzicht!
    Je bent ook echt aan vakantie toe, hoop dat jullie er volop van zullen gaan genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die tent!! Wat een plaatje, zo'n vakantie wil ik ook... heb je geen link??
    Enne, nog even volhouden meid, maar dat lukt met dit weer wel hè :))
    Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. work hard, play harder ^^
    die tent.. daar wil ik ook wel heen zeg en dat is in frankrijk ook nog eens? doe 's een linkie? ^^

    BeantwoordenVerwijderen