Sometimes I pretend to be normal, but it gets boring. So I go back to being me !

dinsdag 7 september 2010

Werk, zen , ontploffing



Ik ging dus gisteren naar mijn werk .
Dat klinkt heel bizar....moet ik nog even aan wennen zeg.
Enfin Smeerkees (zo noemen we hem voortaan) was er ook .
Hij weet dat ie de Senseo moet ontharen (onder het bakje groeide heel veel groene haren) dat heb ik meteen even mede gedeeld en omdat ik zag dat ie dat nieuws al niet te leuk vond dacht ik: elke dag een nieuwe opdracht anders kan ie het niet aan , vandaag dus de kastjes !
En even checken of de Senseo onthaart is natuurlijk.
Hij zei ik gebruik dat ding nooit , ik zei toen :dan moet je hem meenemen of wegsmijten dan hoeft ie hier ook niet te staan.
Maar het was dus even wennen, ik zette de deur open na 5 minuten om de zon binnen te laten en meer licht vooral omdat ik me zo opgesloten voelde, de hondjes gaan voortaan mee dat vind ik toch gezelliger dan daar alleen zitten met Smeerkees . Sowieso even wennen om alleen in zo'n gebouw te zitten met een vreemde (Smeerkees) man.
Ik maakte mijn pakketten en toen ging ik dus meteen weer want alles wat op de computer moet doen en zo dat doe ik gewoon thuis das makkelijker ook met de kinderen.
O ja Smeerkees overigens ziet er uit om door een ringetje te halen hoor alleen maar dure merkkleding, zeer op en top verzorgd , op zichzelf (als ie dat nu ook nog op de plee was en de keuken en zijn zooi zou opruimen...), type kakbal je kent ze wel polootje lokkie rode broekie .... get the picture , niet lelijk ook niet alleen beetje hamsterwangen ...en vies dus .

Overtoom belde om 7.15 uur dat ie al een dik kwartier aan het rondrijden was om mijn bestelde stellages af te leveren maar dat er niemand is , nee oetlul om 7 uur lig ik nog in bed dan zit ik niet op kantoor ! Enfin hij heeft de boel afgeleverd bij iemand die er alleen om 7 uur in de ochtend is en erna niet meer dus hoe ik nu aan mijn spullen kom??? Dat moeten we nog uitzoeken of inbreken kan ook natuurlijk.

En ik heb de winnaar van de jurk, getrokken door de meisjes : TROMMELSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

DE WINNAAR IS:

NATASJA (Natasja verteld)

Mail me even je adres Natasja .....
En dan zien we binnenkort een foto van Natas in jurk .

Vanavond komt de beste man een foto nemen van mij en de kids voor het blad L.OF , buiten, nou dat word een leuke foto hè??? met zijn allen in de stromende regen ......gezellig
Ik heb er geen zin in want ik ben moe , moe van het geen weekend hebben gehad, moe van oververhuizen, moe van de 7 kids , moe moe moe.
Die kids: gisteravond ontplofte lief hier, nee niet letterlijk, hij was zoooo boooooosssss op die pubers, ik was VERBAASD, meestal ben ik degene die ontploft hier namelijk.
Enfin nu was hij het , ik zat nl achter de computer en heb me niet meer met de jongelui bezig gehouden vanaf dat ik thuis was omdat ik me moest beschermen , ik had geen zin om door te draaien dus negeerde ik ze . Ze doen niets namelijk , ze komen om 15 uur uit school, zetten zich in de bank met laptop op schoot, eten , verhuizen van de ene bank met laptop naar de andere bank met xbox en zijn niet aanspreekbaar , leven in een virtuele wereld en als je iets zegt of vraagt krijg je moppers of een wazig antwoord. Gisteren zaten ze weer met 5 man op rij dus .
Lief en ik rennen hier de hele dag , werk , was, eten maken, etc , tussen 17 en 21 uur is het hier spits ! De jongelui hebben taken : vaatwasser legen en hond uitlaten daar hebben we een rooster voor ......om 21 uur keken we op het rooster en waren de honden om 18 en om 20.30 uur niet uitgelaten, toen we dat alsnog vroegen kreeg lief een grote bek, gemopper en toen gaf ie ze tien minuten, na 10 minuten zaten ze nog steeds achter de Xbox en toen ontplofte hij dus , honden uitlaten en naar bed en onder de indruk hoor want ze weten ook wel dat als HIJ ontploft het goed raak is . De Xbox is afgepakt en staat in de kast voorlopig. En ik vond het fijn dat hij een keer ontplofte en ik zen in de stoel kon toekijken.

23 opmerkingen:

  1. ieh iki zou in ieder geval geen koffie drinken van Smeerkees. brrrrrrr
    je man heeft groot gelijk x box maar even de kast in...laat ze maar eens even wle gelijk hun taken doen,. zo zwaar hebben ze het niet hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lynda meende het wel, was geen grapje...
    Zo, de druk van de jurk is er ook af, hummmmm..
    Alle electronica voor de kids op marktplaats en lopen met die honden, potver......
    Groetjes aan Smeerkees en drink samen lekker een bakkie....
    Groetjes, ik ga ook naar mijn werk, uurtje rijden,
    Margotxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jééééééé', ik heb gewonnen. DANKJEWEL! Ik ga je nu mijn adres even mailen (ik hou trouwens een blogadressenlijst bij, is ook makkelijk voor kaartjes enzo). Ik had bedacht dat áls ik zou winnen ik er in de winter mijn laklegging onder aan zou trekken. Dat brengt dat hele vrolijke een beetje in balans :-)!

    En dan: pfff, ik ben blij dat ik nog geen pubers heb. Hoewel Oudste zich af en toe al echt als een prépuber kan gedragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh heerlijk dat ie het een keer van je overneemt, dan luisteren ze natuurlijk ook gelijk maar ben jij dan nog zen?

    Liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Natasja gefeliciteerd, we komen kijken!!!;)

    Enne....mijn moeder heeft voor zo'n mensen een uitdrukking....(zoals smeerkees, zelf netjes maar o jee).."van boven bont en van onder...str..." :).....

    Vraag me alleen af wat ik wél meende......Margootje???

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Natas is een bofkont!
    En joh, je had mij vanmorgen wel kunnen sturen, ik lag vanaf kwart voor 5 naar het plafond te staren.. En getverderrie, is het zo'n typetje die Smeerkees? Wel netjes in de kleren maar verder een fatso? Yak!
    En wat is er nóg heerlijker dan je man die ook eens kwaad wordt? Ik word daar altijd helemaal happy van als mijn lief eens lekker door het lint gaat, dat scheelt mij weer een hoop stress!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk jouw blog, was ff nodig op een saaie regenachtige dag @work.

    Hmm ... ga vanavond eens even bij vriend aangeven dat ik de volgende keer, net als jij, eens heerlijk ZEN ga toekijken en ik van hem verwacht dat hij maar eens uit zijn plaat gaat. (ik weet zijn antwoord wel hoor, nu ik weer druk met puppycursus ben; "huh jij bent hier toch de alfa?" ... maar proberen kan altijd haha)

    Succes met je werkplek en de "vieze man"!

    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ow het soort jyskefet tiepje, leuk maar viezig!

    Natasja, Gefeliciteerd meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gut, lijkt net als bij wat betreft die pubers..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kan lief daar ook even een blog over schrijven, ben zo benieuwd naar zijn ontploffing!!

    Sterkte met het vinden van je spullen (7 uur, wat suf), met die smeerkees en goed dat je de xboxen hebt opgeruimd.

    Zij trekken geen grenzen, dat moet jij doen (of lief natuurlijk)...heel zen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. @Claudia: ja hoor heel zen , ik kan me goed afsluiten en als hij boos wordt hoef ik het niet te doen HEERLIJK bespaart me weer enorme adrenaline pieken

    BeantwoordenVerwijderen
  12. EH..............mocht je nou eens echt rust willen hebben zeg maar............dan ben je altijd welkom hier hoor..............meid ik word al overspannen van het lezen van je dagelijkse ding zeg maar.....laat staan dat je het allemaal meemaakt !!...........rust......Ria.......rust..........liefs Ria...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ieuw!!!! Een kakmeneer, met een donkere, vieze kant...Ieuw!!!
    Als draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een vies ding....

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk dat je in de Lof komt! Ik ben heel benieuwd naar de foto! Leuk om je in het echt te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gek is dat...... Wij dames kunnen mopperen, zeuren, boos worden..... het haalt allemaal geen reet uit totdat......Tja als papa boos wordt, berg je dan maar. Hoe zou dat toch komen ;P. Ze zijn nog nooit geslagen of iets dergelijks. Misschien moeten we met een zwaardere stem boos worden en maakt dat meer indruk.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hier is het andersom, gemopper van papa maakt minder indruk, maar als máma boos wordt! dan! hihi ; )
    die smeerkees zou mijn buurvrouw van boven bont van onder stront noemen hahaha kende heel die uitdrukking niet tot ik hier kwam wonen, maar ze bedoelt er mensen mee die er tiptop uitzien, maar, je raadt het al, stiekem dikke smeerkezen zijn!

    ik zou die pubers als straf om 7 uur jouw spulletjes laten ophalen.
    trouwens.

    ; )

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jij pakt die "smeerkees" aan, en je lief pakt die kids even aan. En dat kl...ding in de kast laten, en er niet uit voor de herfstvakantie.
    Nee echt, succes met die smeerkees Floortje, ik zou gek worden van zo iemand.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. en dat maakt indruk he, als "hij die geduld heeft"ontploft. ben benieuwd hoelang t werkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh je, wat een gedoe toch weer met die stellages. Is het nog goed gekomen. Wat heeft Smeerkees eigenlijk voor business?
    En goh, dat het zo'n indruk maakt als je lief ontploft. Kan je daar niet vaker gebruik van maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hè hè ik ben weer bij met het lezen van je blogverhalen. Ik heb er weer van genoten en met je meegeleefd..........pfffff. ik vind 3 pubers af en toe om gek van te worden. laat staan 7....
    Slaap lekker en morgen weer uitgerust op.
    Succes met Smeerkees...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Iék ik krijg een beetje de kriebels van die smeerkees..en ik maar zaniken dat ik t zo druk heb met 1 kabouter en 2e in de maak..respect hoor!!!petje af. *buigt*

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gatsie, die smeerkees is dus altijd daar, als je naar je werk gaat?? kun je G niet een keer meenemen en laten ontploffen in zijn gezicht?
    Misschien is ie dan net zo onder de indruk als de kids en kruipt ie voor je...
    Groeten en werkze vandaag, Corine(THUIS)
    PS. zal een leuke foto worden..een groot gezin als verzopen katten..

    BeantwoordenVerwijderen