Sometimes I pretend to be normal, but it gets boring. So I go back to being me !

woensdag 28 december 2011

Soms.....




Ohhh het was weer zo'n dag !
Zo'n ik had beter in bed kunnen blijven liggen dag !
Ten eerste was de stad uitgestorven ! Was het rotweer met vieze miezerregen.
Moest ik naar GGZ met middelste die daar haar kaakjes stijf op elkaar hield ! Maar voor we überhaupt daar waren had mevrouwtje een bui en kroop dus ipv naast me in de auto achterin !
Ik voelde me echt de chauffeur van het prinsesje !
Toen wilde ik witte Amaryllissen halen omdat die van omaleentje bijna weg zijn en ik die wel heel mooi vond maar nee hoor de enige fatsoenlijke bloemenzaak in Harderwijk had er geen !
O ja mocht iemand het idee hebben een bloemenzaak te beginnen in Harderwijk ? GRAAG !
In heel het centrum nog geen bloemen meer te krijgen zeg moet niet gekker worden ! Niet 1 bloemenwinkel in het centrum!
Oh en tuurlijk klaag ik daarover maar aan mij lag het niet hoor dat ze weg zijn want ik koop regelmatig verse bloemen maar ik kan niet in mijn uppie een bloemenwinkel in leven houden natuurlijk!
Toen ik dus weer naar huis reed werd ik zowat doormidden gereden door een mummie ! Echt het lijk was minstens 250 jaar oud, dat het nog bewoog verbaasde me , dat die mensen nog mogen rijden vind ik echt ongelooflijk, ze zitten met de neus op de voorruit en nog zien ze je niet !
Nou dan denk je dat je alles gehad hebt word je ineens gebeld door de brandweer ! Die staan met drie auto's klaar om uit te rukken om ons monumentale pand in het centrum te redden van de brand !
Want das paniek met al die panden aan elkaar in hartje centrum ! Maar er was niets aan de hand hoor , tenminste geen brand alleen een paar kids die brood roosteren maar vervolgens vergeten en de hele keuken zwart van de walm staat en het brandalarm loeit maar ja we weten de code niet !
Duhhhhhhhh
(ondertussen zitten drie honden als idioten te blaffen want die kunnen niet tegen dat harde schelle alarm wat door heel het huis heen loeit ! maar pubers nee die hebben nergens last van)
Maar geen een van die snuiters die denkt laat ik de buitendeur eens opengooien zodat de rook weg kan ! of het brood uit de rooster halen? Nee we wachten !!!!!!!!!!!
WACHTEN op wat ? op de brandweer? op een wonder? Nee, dat de rook weggaat ! Ja dat gaat ook echt gewoon met dichte deuren en ramen en een verbrand brood in het rooster wat nog aanstaat gewoon weg ! Tuurlijk !
Als het huis helemaal afgefikt is gaat de rook vanzelf weg das waar !
Nou en ondertussen was de irritatie bij mij van dat alles tot het hoogtepunt gegroeid en van enige gezelligheid , vrolijkheid mijnerzijds was toen al geen sprake meer !
Dus ik was in een rotbui maakte het eten , zei dat er vooral niemand moest zeiken maar vooral gewoon moest eten !
Dat deden ze , ik denk dat ze het wel doorhadden hoe hoog het zat .
Dus morgen weer een nieuwe dag, een betere hoop ik ! De kids gaan eten met de buuv en wij gaan samen ons 6 jarig jubileum vieren !






10 opmerkingen:

  1. Het is allemaal heel erg, maar ik lig in een scheur om hoe je het opschrijft!
    De mummie achter het stuur, de brandweer die met 3 auto's op uitrukken staat... vreselijk.
    Hoop dat morgen beter wordt, in alle opzichten!
    ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch fijn dat de brandweer je eerst even belt voordat ze je keuken bestormen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja dit zijn van die dagen die je maar het beste weer snel moet vergeten, dan komt alles tegelijk. Gelukkig heb je al 6 jaar je lieve G naast je die je er iedere keer weer doorheen sleept! Ik weet dat je er over 10 jaar om lachen kan dat je huis bijna afgefikt is, maar als je er midden in zit....pfffft...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nou nou t is weer raak haha.. sorry hoor maar ik zou echt heel blij worden als ik een heeeeelll tevreden lief blogje van je zou zien, heb bijna medelijden met je af en toe ;( Maar wie weet komt dat na morgen Geniet ervan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn zoontje heeft een aantal maanden geleden op de één of andere manier (ik was gewoon beneden) de broodrooster naar zijn kamer gesmokkeld en daar een sjaal van mij ingestopt (zo'n synthetische die zo'n grote steekvlam geeft). Ik kwam gelukkig net op tijd omdat het ineens zo naar vuur rook.

    Ik ben trouwens verleden week heel toevallig langs je huis gelopen. We waren een weekje op de Eemhof en deden wat inkopen in Harderwijk. Ik heb nog uitkijk gehouden naar je winkel maar helaas niet gevonden. Anders was ik even naar binnen gekomen.

    Fijne feestdagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. *Grinnik*
    Sorry, er is niets om te lachen..!

    Behalve dan dat je huis nog staat, je kids niet in paniek emmers en émmers water door je keuken hebben gegooid, en dat je morgen een heerlijk jubileum hebt! Enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schat witte amaryllissen die waren niet te betalen afgelopen week, vandaar dat de bloemenboer ze waarschijnlijk niet had! Want ook jij zal geen 4,- p.st ervoor betalen '-)

    Gefeliciteerd met jullie jubileum, geniet van een avondje rust en elkaar.

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ontzettend vervelend, dat je dit is overkomen. Maar wat ontzettend leuk hoe je het hebt opgeschreven, wat herkenbaar! Hier ook 2 pubers, die zichzelf prima kunnen redden, maar op zo'n moment ook aan de grond genageld zouden staan.

    Het voordeel is dat je tegenwoordig je ei kwijt kunt op zo'n blog...en dat lucht vaak wel (een beetje) op. Succes vandaag!

    Liefs Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En ik maar denken dat mijn dag zwaar was.
    Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen