Sometimes I pretend to be normal, but it gets boring. So I go back to being me !

zaterdag 31 december 2011

2011




Is een jaar wat goede dingen bracht maar ook geen leuke dingen ! (Lekker vage zin zeg .)
Is een vermoeiend jaar geweest !
Een heel vermoeiend jaar .
Zo vermoeiend dat wij oud en nieuw home alone doorbrengen g en ik , niemand willen zien, in de bank met jogging en verder NIETS, alleen wij .
Te moe gewoon , echt uitgeput en dat gaan we anders doen hebben we besloten.
Werk is niet het belangrijkste, oké we zijn ergens aan begonnen maar nu te moe om het af te maken.
Dus dit kan niet  , je moet keuzes maken in het leven, zo moe als wij zijn leidt tot ellende , je kan niet alles !
Dus 2012 wordt vooral een RUSTIGER jaar qua werk ! Wij gaan weer voor onszelf kiezen en ons gezin!
Want zeiden we tegen elkaar.... als je dood gaat denk je niet had ik maar meer gewerkt maar vooral hadden we maar meer tijd met elkaar doorgebracht !
Dat gaat consequenties geven natuurlijk en die accepteren we dan maar .

Bink is met ex en de kinderen mee voor een weekje logeren en Bob en Bettie gaan maandag een week logeren omdat wij gewoon rust nodig hebben , de winkel gaat dicht, wij gaan eerst balansen en dan bijkomen en slapen, veel slapen , uitrusten, en proberen weer een beetje toonbaar en energieker vooral te worden. We zijn OP !

2011 was ook het jaar dat ik ontdekte dat sommige mensen niet zo zijn als ze zich voordoen. Dat ik echt teleurstellingen heb moeten verwerken en nog .
Dat voor de tweede keer op jaar de maand Januari echt KUT was , dus please laat dit jaar anders zijn laat die maand Jan voorbij sluipen, geruisloos vooral !

Verder gaat 2012 hopen wij vooral een rustiger jaar worden ! Met minder teleurstellingen.
Met meer vrijheid. Met meer quality time. Maar ik weet ook dat al je goede voornemens toch vaak niet uitkomen omdat de omstandigheden niet mee doen dus ik kan een hele lijst gaan opsommen.......we gaan gewoon vooral voor rust !





24 opmerkingen:

  1. Dat zijn goede wensen en voornemens die je hebt. Helaas heb je 't niet zelf in de hand als anderen je teleurstellen, dat komt altijd onverwacht en ongewild. Het is onze taak om sterk genoeg te zijn - en gelukkig: dat bleken we te zijn!
    Happy New Year Floor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 6 jaar op rij was december niet mijn maand (en dan druk ik me nog voorzichtig uit) maar dit jaar eindelijk geen ellende (snel afkloppen want het is nog geen twaalf uur) dus ik hoop dat voor jou ook geldt dat januari een maand van rust en liefde wordt. De knopen zijn doorgehakt dus nu rustig doorpakken. Fijne jaarwisseling voor jullie beiden, geniet van de rust, maar vooral van elkaar! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel goed besluit om het rustiger aan te gaan doen en vooral voor jullie zelf te kiezen dit is een van de redenen waarom wij een jaar geleden gestopt zijn met onze zaak,meer tijd voor elkaar en niet maar altijd aan het werk zijn maar vooral genieten van en met elkaar voordat je het weet is je leventje voorbij en heb je alleen maar gewerkt en,nog eens gewerkt,ik hoop dat je wensen voor het jaar 2012 uit zullen komen en dat je tot rust zal komen een hele fijne rustige jaarwisseling en een mooi,goed,liefdesvol,rustiger,gezond 2012 toegewenst,x.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een goed voornemen!
    Het is idd zo, dat je later niet denkt 'hadden we maar meer gewerkt'... wel 'hadden we maar meer quality time met elkaar gehad'.
    Ik wens je een super relaxt 2012 toen! Samen met je G en de 'monsters'.
    Hug!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wens jullie een heel mooi jaar, met veel rust en de dingen waar je zo van houdt (eerlijkheid, gezelligheid, Greys, Private Practice, wijn, filet, chips likken, kinderen, man/maatje...)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Of je voornemens nu niet of wel uitkomen de tijd zal t leren Belangrijker is dat je je bewust bent van wat je voelt en wilt. Ook al gaat dit met totale uitputting gepaard wat natuurlijk wel weer de keerzijde is. Maar ik denk (hoor mij die jou een keer heeft gezien wat was het 5 minuten ;) dat het ook wel in je karakter past en je graag gewoon heel goed je best wil doen als je aan iets begint!

    Wens jullie in ieder geval alle geluk van de wereld en een heerlijk slaapweek toe.

    liefs, dees

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel goed en vooral gezond 2012 !!!.......

    Bedankt voor je liefde en steun van het afgelopen jaar......

    Het voelde als een warme deken......

    Liefs van mij.....xxx...



    ★ ┊    ★ ┊┊   ★ ┊  ★ ┊    
    ┊   ┊ ☆   ☆┊ ┊     ★┊  
      ★ ┊    ★ ┊ ★ ┊ ★ ┊
    ┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊ ☆ ☆ 
    ☆┊   ☆   ★ ┊    ★ ┊┊ ☆   
    ┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊★┊ ★
    ☆┊ ☆   ★ ┊    ★ ┊ ☆



    A very good and healthy 2012 !!!......

    Thank you for love and support of the past year........

    It felt like a warm blanket..........

    Love from me....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Al was het dan een heel ONrustig jaar, jullie sluiten het samen wel lekker RUSTIG af zodat het naadloos over kan gaan in een net zo RUSTIG nieuw jaar!
    Kom maar lekker bij komende week en dan vol gaan voor meer RUST!
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geniet maar even van de welverdiende rust. Heerlijk oudjaar rustig vieren met de voeten op de bank....Ik ken je natuurlijk niet maar als ik op je blog lees heb ik respect voor wat jullie allemaal opgebouwd hebben. En dat in combinatie met een druk gezin....petje af...en dan is het ook niet gek dat het even teveel geworden is. Ik wens jullie een rustiger topjaar toe! Het begint al goed met lekker relaxen...
    Groet Kiki!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heerlijk een weekje met zn tweeen! lekker bijkomen en plannen smeden voor 2012.

    en wat januari betreft; ik vind t zo'n heeeerlijke maand! geen verplichte winkeltripjes, uitverkoop, stoffige kersttoestanden eruit, en ( behalve mn eigen verjaardag) het zicht op 9 maanden GEEN verjaardagen, tractaties en feestjes..
    heerlijke maand.

    Fijne avond voor jullie tweetjes,
    x leonieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieverd, ik wens jullie een RUSTIG en liefdevol 2012 toe. Het allerallerbeste en geen teleurstellingen. Dat het met je middelste goed gaat komen. Dat jullie gezond blijven, enz enz enz.
    Geniet alvast van dit rustige uiteinde van het jaar.
    liefs en een knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gek he maar rustig en jullie dat zijn volgens mij 2 verschillende dingen Denk ik. Heb dit jaar in ieder geval ontzettend genoten van je zeik,verstandige, opstandige, huil, lach, bid en weet ik veel wat voor logjes en tweets. Laten we nu niet saai gaan worden lief.... echt niet. (Dromen moeten blijven hoor.) Weet je nog de reisjes en de trouwjurken die we uitzochten en niks mee deden. Tarzan melig zijn oma melig zijn jij met je lieve franse(kl)kind.Nee ik heb in ieder geval genoten. En rustig gatver dat moet je al zolang zijn alsje oud bent. Kom hup leven in de brouwerij....... Liefs heel veel liefs voor jou en G Ik wens je een prachtig jaar.... Met veel (MODEWOORD kots) me time....
    Dag lieverd ga lekker bank hangen.... en lik lekker veel chips en 1 wijntje mag van oma. X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Rust roest, dat weet je neem ik aan. Wel leuk door blijven leven hoor lieve Floor. Ik lees je altijd maar geef maar weinig reacties (lurker ;).Toen je de winkel begon dacht ik owie. Ik heb zelf jaaaaren een winkel gehad en zeg dan maar dag tegen je vrijheid. Zo af en toe moet het roer om in je leven, misschien nu??
    Happy New Year!!!!!********

    Liefs
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het komt niet als een verrassing.. Ik wens jullie een heerlijk rustige jaarwisseling en vooral een smooth 2012!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Och meid, ik begrijp het volkomen.. Wij zijn ook zo moe, dat ik nu nom 23.23 achter de laptop zit en manlief ligt te slapen op de bank. Maar we geven ons maar over.

    Fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2012.
    Liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Van harte een heerlijk jaar gewenst .
    Ik heb speciaal de Esta gekocht om te zien waar je over schrijft .... geweldig toch !
    Daar gaat het uiteindelijk toch allemaal om !

    BeantwoordenVerwijderen
  17. dat wens ik ook voor jullie, meis, wat meer rust! ik hoop dat niet alleen januari, maar het hele jaar super wordt daar! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja, ik weet precies waar je het over hebt, daarom hebben wij ook besloten te stoppen met onze live winkel. Het is echt echt heel leuk geweest de afgelopen 5 jaren, maar nu gaan we maar eens genieten van onze hobby's. Motorrijden en varen met ons bootje. En we gaan ons richten op een nieuwe start ergens anders, terug naar onze roots.

    Wij wensen jullie in 2012 veel goeds, maar vergeet je zelf niet. Dat moet je toch echt zelf doen.

    Ik ga ervoor groetjes Pieternel

    BeantwoordenVerwijderen
  19. de beste wensen voor 2012, dat al jullie wensen uitkomen
    lieve groet Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik wens jou, G en de kinderen een heel fijn 2012. Dat jullie keuzes, hoe moeilijk ook, zullen opleveren wat je wenst! Zoenen vanuit hier, Margje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dan wens ik je heel veel rust toe, Floor. En een heel fijne januari!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ook al is het inmiddels al 3 januari, natuurlijk wil ik je heeeel veeel liefde, positiviteit en rust toewensen.
    Vol goede moed gaan we dit jaar weer aan, en januari is alweer bijna voorbij....
    Laat het buiten maar stormen, als het binnen maar knus en cosy is....en dat gaat je goed af...
    Dikke, warme em lieve knuffel, voor jou en de jouwen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Lieve Floortje (Floortje....Floortje....Floortje....!)
    Wat maak je het jezelf toch moeilijk! Ik hoop dat je je rust kan vinden en dat je met plezier je werkzaamheden kan verrichten! Dat klinkt heel plechtig maar ik bedoel het goed! Ik lees al heel lang met je mee en ik hoop dat jij mijn link zou willen aanpassen want ik heb een andere blog. Eén waar familie and friends niet meelezen, iets wat ik al heel lang zou willen en graag wou! Dus please, please, please.... change it! Ik ga me storten in een heerlijk avontuur op Curacao, waar ik mijn zoon (die dus in die tijd 18 jaar is geworden!!!!! weer terug zal zien na bijna een half jaar. IK KAN NIET WACHTEN!!!!En ik wil daar graag over (b)loggen maar zonder hulp van lezers is daar niet veel aan. Dus bij deze.... change my blog please?
    Groetjes van je stadsgenoot,

    BeantwoordenVerwijderen
  24. OOOOOOOOOhhhh ik vergeet je helemaal een geweldig 2012 te wensen!!!!! Bij deze dus!

    BeantwoordenVerwijderen