Sometimes I pretend to be normal, but it gets boring. So I go back to being me !

woensdag 4 mei 2011

Wat je altijd al wilde weten....



Kijk ik ben druk deze week .
Heel erg druk ! vandaar zo weinig blogjes !
Ik ben nl druk met BIJKOMEN - SLAPEN - GENIETEN !

Dus niet veel te melden behalve dat ik geen dag voor 9 uur mijn bed uit rol , gewoon werk overdag maar in de avond hele avonden lig te niksen met mijn hubbie op de bank.

Maar ik heb wel wat nieuwtjes te delen met jullie hoor , dingen die je niet wist wellicht en nu waarschijnlijk heel blij bent dat je ze wel weet !

  • Het hart van een garnaal zit in zijn kop
  • Paarden kunnen niet overgeven
  • In een 80 jr durend onderzoek met 200.000 struisvogels is niet 1x gemeld dat het dier zijn kop in het zand stak !
  • Coca cola werd oorspronkelijk verkocht als drankje tegen depressiviteit, hysterie en migraine.
  • Sciofobie is schaduwvrees
  • De voornaam Wendy kwam voor het eerst voor in het boek Peter Pan
  • Vogels hebben altijd koude voeten
  • Als je een levende goudvis in een pikdonkere kamer houdt wordt hij uiteindelijk wit
  • De ogen van een ezel staan zo in zijn kop dat hij al zijn hoeven tegelijkertijd kan zien
  • Bij onze geboorte hebben we 300 botten als we sterven nog maar 206
  • Een kat heeft in elk oor 32 spieren
  • Gemiddeld slikken we per jaar in restaurants 12 schaamharen in
Vragen :
  • Wat gebeurt er als je je twee keer halfdood schrikt?
  • Hoe kun je zien of een smurf ergens in stikt?
  • Heeft iemand die theedrinkt ook koffiepauzes?
  • Waarom is er geen kattenvoer met muizensmaak?
  • Als olijfolie wordt gemaakt van olijfolie waar wordt babyolie dan van gemaakt?
  • Waarom blijft lijm niet aan de binnenkant van een tube plakken?

15 opmerkingen:

  1. Dat van die Cola komt mij heel goed uit. Ben er dol op...
    En gatver die schaamharen vind ik dan weer minder ...
    Hij is leuk je logje ..hihi
    Tutze verder;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woehahahahahaha... ben ik blij dat ik dat nu allemaal weet ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ok nu weet ik weer waarom ik niet van uit eten gaan hou ;-)
    En als je je twee keer half dood schrikt hou je dan een kwart over?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk dat jij zou willen dat pubers de oren van een kat zouden hebben. Dan zouden ze misschien ook eens wat beter luisteren..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hmmmm, dat van die schaamharen had ik liever niet geweten....
    Geniet van je rustige weekje!
    groetjes
    Juul

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, je vragen zijn goed... hmm babyolie?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hé, ik kan weer reageren.
    En die schaamharen....in een restaurant. En nu weet ik meteen waar manlief zo relaxt is, en niet weet wat hoofdpijn is.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ben ik vandaag voor het eerst even blij dat ik al jaren niet meer in een restaurant heb gegeten wegens een spastische darm :) Dat scheelt weer tig schaamharen; als je het niet erg vind ga ik nu alsnog even spontaan over mijn Nek......

    BeantwoordenVerwijderen
  9. haha, laten we wel wezen; sommige dingen weten we liever niet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ben ik nu al zeker zo'n 46 botten verloren?! Ik voelde me al een beetje slapjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik geloof niet dat ik ooit nog uit eten ga.....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben er ook niet zo zeker van dat ik nou al die weetjes wilde en wil weten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oh ben gelukkig zelden uit eten geweest afgelopen jaar dat scheelt wat haren hopelijk..gatver zeg...ik denk dat we maar niet in de keukens moeten kijken dan.. lopen ze daar naakt rond of zo??/dat hoop ik toch niet...bleeeeeeeeeeeeh

    BeantwoordenVerwijderen