Sometimes I pretend to be normal, but it gets boring. So I go back to being me !

dinsdag 13 juli 2010

Tuniek resumé




Oké de tuniek.
Morgen kan ik bellen.
Ze zijn 69,95 euro daar komt dan 2,64 euro verzendkosten bij.
Je kan me je adres en zo mailen naar tutzemail@me.com
Tot nu toe heb ik staan:

Corine: 1x M grijs en 1x M zwart (als ze die hebben die kleur)
Katja: 1x XL wit
Nicole: 1x L grijs en 1x L wit
Jenny: 1 XL grijs
Nicolette: 1 L grijs

Dat is wat ik dus tot nu toe heb. Morgen weet ik of die er nog zijn dat weet ik dus nog niet of er nog zoveel te verkrijgen zijn, dan moet ik ze ook bestellen
Dus graag even een bevestiging van de dames hierboven op mijn mailadres of de kleuren maten en aantallen kloppen en dan graag je adres er ook meteen bij.
Dan als alles op voorraad is krijg je een mailtje van me wanneer en hoe te betalen , heeft geen zin dat nu te regelen aangezien we niet eens weten of ze er nog zoveel hebben.
De dame in kwestie was vrij vandaag dus morgen weet ik meer .
Als ik geen bevestiging krijg bestel ik ze niet laten we dat afspreken....

Oh en voor alle moeite : geen dank even stemmen maakt me meer dan blij zie blog hieronder :)
dank je wel !!!




5 opmerkingen:

  1. Jeetje zit ik hier een heel verhaal te typen, is alles weg..
    Ik heb je gemaild op je mac-adres, is fout zag ik net moet tutze zijn, ik moet nu gaan, maar doe vanavond nog een poging :)
    Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAAAAAAAAAAAAAAAAAAH hoe spooky is dit!!!!!!!!??????? Vanmiddag zit ik nog te denken aan Spargo.......heb dat liedje ooit eens geplaybackt.....ik was die griet...met een heeeeeeeeeeeeeeeele wijde cirkelrok rondjes draaien...IK....lang blond haar;).......maar goed.......je tuniek.......ja.........goh....aha...hm.....oke....*grijns*.....toch jammer van die xxl;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Floor, Ik heb je gemaild met adres. Groetjes Katja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb je gemaild op je mac-adres. Is dat oke?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O jee, jeugdherinneringen, Spargo! Ik word daar helemaal blij van. 1980 zie ik staan, nou toen was ik..ahum..heeeel jong :)
    Ik zal zometeen nog eens proberen te stemmen, krijg telkens de melding "verbindingsproblemen", misschien is de lijn overbelast door alle TUTZEstemmers.

    BeantwoordenVerwijderen