Sometimes I pretend to be normal, but it gets boring. So I go back to being me !

woensdag 23 juni 2010

SiR Paul de Leeuw - Une belle histoire


Hier kan ik uren naar luisteren, zo mooi dit nummer ...
enne mijn moedervlek was goed ,andere is ook weggehaald maar ik ga er dus maar niet van uit dat die niet goed zou zijn. Mooi ben ik die twee lelijke dingen in mijn gezicht kwijt.
En verder druk druk druk mensen en morgen zie ik haar , eindelijk, ik ga haar gewoon stalken op haar werk aangezien ik toch in town ben en ik al heel veel mailcontact heb gehad met haar en nog nooit in real live heb ontmoet.
Dus morgenavond ben ik pas weer aanspreekbaar en happy want mijn hulp komt morgen .
Ik ben GERED !!! YES . Oh ze wordt zo niet blij want er ligt denk ik zo'n 3 manden wasgoed wat gestreken moet worden en die manden zijn denk ik dik 1,5 meter hoog en dan moet alles nog gepoetst worden, die is meteen weer aan vakantie toe na morgen :)
Nee ik heb geen medelijden, nee en ook niet met de ma van Joran, ik vind het heel lief dat jullie allemaal zo meelevend zijn maar ik dus niet, ik vond en vind dat ze gewoon die eerste keer hem niet had moeten helpen .
Nu luister hier maar naar , nananana une belle histoire....

dit is een erg slechte clip maar ik kreeg geen betere geïnstalleerd dus deze maar...


9 opmerkingen:

  1. Fijn dat die moedervlek ok was. Ach die arme poets van jou! ;-)
    Veel plezier morgen!
    Sir Paul de Leeuw, ja dat klopt trouwens. Nou laatst twitterde hij iets wat niet bepaald sir-waardig was wel?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja dat getwitter van SIR Paul, daar heb ik mij heel erg aan geergerd.
    Hoe kun je nou zo'n opmerking maken en ..plaatsen..
    Hoe kwetsend.
    Jammer, want ik vindt hem een leuke goozer..
    groet, Cobi
    Enne geef je je poetsvrouw wel eerst een kopje koffie en vraag je ven hoe ze de vakantie heeft gehad..
    Groet, cobi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig niets ernstig, gelukkig 2 vliegen in 1 klap :) en opgelucht weer! Doe *haar* de groeten van mij ;) en veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lekker ding ben je, 4,5 meter strijkwas en jij peert 'm, blijft ze ook meteen slapen????

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supernummer, kan ik ook uren naar luisteren maar dan liever de originele versie van Michel Fugain.
    Veel plezier morgen en dat je maar lang mag genieten van een schoon, opgeruimd huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. lekker, dagje amsterdam! doe je dees de groetjes van me?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelukkig dat de uitslag van de moedervlek goed was.

    Liefs van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooit een singletje gekregen, in de auto en op repeat, heerlijk!

    Groet, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. haha hoe wist ik het he dat er 'haar ' zou staan ;) vond t super leuk om je te ontmoeten... Volgende keer met een koffietje!

    BeantwoordenVerwijderen