Sometimes I pretend to be normal, but it gets boring. So I go back to being me !

zaterdag 5 juni 2010

The Blind Side



Net uit op DVD
Prachtig waargebeurd verhaal , echt een aanrader !!!

Sandra Bullock speelt in het waargebeurde verhaal over de American Football speler Michael Oher. Hij wordt in zijn begin jaren als dakloze uit een arme (zwarte) wijk gehaald en krijgt onderdak bij een (wit) gezin. Dit zet een serie gebeurtenissen in gang die het leven van zowel Michael als die van de familie Touhy voorgoed zal veranderen...

15 opmerkingen:

  1. Heee, Sandra is nu ook blond, net als ik :)
    Ga naar mijn bedje, 't was een leuke avond en morgen lekker effe niks. Oh ja de afluiting van de AVD, bosje duizendschoon scoren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit klinkt goed, ik ga toch wel hopen dat je ook van de zon gaat genieten eerst ;-)

    Je hebt hem natuurlijk al gezien, maar geniet dit weekend wat jullie ook gaan doen!

    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is die echt goed die film??/
    Je vroeg waarom ik haar nog nooit eerder had gezien . Het duschi van mijn zoon.
    Ze woonde eerst in Nederland toen had hij iets met haar . Ze is toen terug gegaan. En hij is in Januari daar naar toe gegaan. Ze woont in Willemstad.Jongens nemen niet zo snel meiden mee naar huis. En als ze niet meer thuis wonen helemaal niet.......Vandaar dat we haar niet kennen. Wij gaan in ocktober daar naar toe.
    Ze trouwen 2 oktber. Hij is degene die in jan de steen voor Cathy mee heeft genomen. (forum).......... nou weet je alles;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik loop een beetje achter met blogjes lezen, dus ook even een reactie op oudere posten.
    1) goeie tip die film.
    2) Een zwangere collega zei ooit eens dat ze aan de speed ging als de extra kilo's er na haar bevalling niet vanzelf afzouden gaan, en geloof me zij heeft er verstand van.
    Ik word in januari aan mijn maag geopereerd, en er is me belooft dat de kilo's er daarna meer afvliegen dan me lief is (thank god)
    3) Peru heeft geen uitleverings verdrag, dus HOERA hij zit daar nog wel een tijdje, als de Nederlandse regering zich er teminste niet mee gaat bemoeien.
    4) Jakkie doet dat nu nog pijn zo'n moedervlek weglaten halen????? En heb je recht op plastische chirurgie als je er een litteken aan over houdt.
    Zonnig weekend en groetjes Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een echte Stientje film dus.....zou mijn wederhelft zeggen.

    Maar voor nu: Lekker zunke, lekker windje, lekker waerke.....

    Geneet van 't weekend!

    Gr. Christina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben gek op Sandra B en ook op mooie donkere mannen ala Denzel. Deze film komt dus op m'n lijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou, goed gezien. Ik heb de trailer op mijn blog staan + de website van Tim McCraw ( die overigens ook zanger is en getrouwd met de schitterende ...nou, ga even kijken.
    En o ja: Ik ben net zo'n No-Nonense moeder als Sandra in deze film, al zeg ik het zelf.
    Met het hele gezin kijken, niet één keer, maar wel twee, drie keer. Veel plezier !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ps. Jij mag ook best eens verwijzen naar mijn fantastische blog, hoor Floor, geen bezwaar tegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. het lijkt mij ook een mooie film.
    sowieso vindt ik sandra een echt mooi en goed actrice..
    we gaan nu naar het zwembad,lekker broen bakkn ien zun.
    Cobi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. OE OE OE goeie tip voor als ik weer eens een avondje met mn vriendinntje uitgezakt op de bank wil hangen ;)!

    Leef je nog??

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bedankt voor tip voor de geweldige film , mijn man en ik hebben hem net bekeken en hebben genoten van elke minuut .
    We zijn zowiezo grote Sandra fans , en we vonden haar echt briljant in deze rol !!
    Het is een geweldig [ maar ook wel triest ] verhaal !
    Fijne zondag , groetjes Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lijkt me een prachtige film...ben gek op waargebeurd!!


    Groetjes
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldige film inderdaad! Wij hebben hem ook al gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wij downloaden een beetje betaald illegaal (ahum...) dus heb ik deze film al lang gezien!! Maar inderdaad het is de moeite waard om naar te kijken. Ze heeft niet voor niets die Oscar in de wacht gesleept voor deze rol. Ja, een aanrader. Zelfs manlief heeft gekeken en vondt hem leuk.

    BeantwoordenVerwijderen