Sometimes I pretend to be normal, but it gets boring. So I go back to being me !

zondag 18 december 2011

18 dec
























Precies een jaar geleden dat ik een blogdiner hield .
Niet dat ik daar aan dacht maar ik kreeg een allerliefst mailtje van iemand die er was, precies een jaar geleden, en die het dus gewaardeerd heeft en dat nog even wilde delen met ons allen.
Bizar 1 jaar, het lijkt namelijk veel langer geleden voor mijn gevoel.
Het was een heerlijk gevoel dat mailtje.
Te weten dat er toch iemand is die een jaar later dat nog weet , die daar nog even bij stil staat.
Want bijzonder was het .
Het was alleen heel jammer dat er erna zo een ongelooflijk gezeik van moest komen.
En dus heb ik heel lang nagedacht of ik dit jaar weer zoiets zou doen met een kleiner clubje en dan vooral niet erover bloggen en het stil houden.... maar het word toch nooit meer zoals toen !
En dit jaar ben ik ook heel druk met de winkel natuurlijk.
Maar vooral omdat het gewoon nooit meer hetzelfde zou zijn, er hangt iets overheen.....
En dus deed ik het niet ! Ik doe wel weer eens een keer iets maar dan in een andere tijd, andere locatie, ander seizoen en dan vooral met die meiden die ik echt heel goed ken .

Verder zag ik omaleentje in het echie vrijdag ! voor het eerst en wat een leuk mens ! Niks geen oma hoor gewoon mooie leuke spontane vrouw .
Zette ik vrijdag mijn kids op de trein nadat er weer eens flink gekibbeld was tussen de twee oudsten en ik ontplofte gewoon in de auto , kon er even niet meer tegen tegen die ruzie en dat gesteggel tussen die twee, doe toch eens lief tegen elkaar !
Zaterdag hard gewerkt, in de winkel en tussendoor een lading pakketten gemaakt .

En nu hebben wij weekend ! Wij hebben 1 dag weekend !
Nou en daar genieten we van vandaag , zo lees ik lekker een boek vandaag, kijk nog 1 film vanmiddag, en eten wij couscous vanavond , zelfgemaakt ! (jaja de wonderen zijn de wereld nog niet uit !)
Voor nu moet ik even ontsnappen aan die honden van ons want die liggen alledrie hier rond mijn bureau en laten me toch een scheten ! Ik moet echt zowat aan de beademing ! Goor !




13 opmerkingen:

  1. Wat jammer dat je er zo'n kater aan hebt overgehouden! Ik vond t toen zo spontaan van je en was in de puntjes georganiseerd!
    Geniet van je zondag en een goede verkoop deze week!!!
    Gr. Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dacht er gisteren ook nog aan, het was zo gezellig! Ik blijf het heel bijzonder vinden dat je zoiets voor ons deed!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer, van dat etentje. maar wie weet in de toekomst. En ik moest erg lachen om dat scheten laten van je hondjes. Geniet van je boek en van elkaar
    fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier ook dat mailtje, zo lief van haar! En ja, ik denk er het hele weekend al aan.
    Hoe is het mogelijk dat er binnen een maand (en nu een jaar later) zo ongelofelijk veel veranderd is.
    En toch...ik hou het bijzondere gevoel wat jij me dat weekend gaf, nog steeds vast! Want 't bracht ons ook veel mooie dingen die de moeite waard zijn om te koesteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe zou je zoiets bijzonders nou kunnen vergeten! En dit jaar laat je gewoon samen met je gezin een balonnetje op ;) Fijne, rustige, zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een jaar kan kort lijken maar ook denk je vaak is dat pas een jaar....
    Wel jammer dat je er zo'n nasmaak aan hebt overgehouden. Want voor de buitenstaanders leek het zo bijzonder.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het was een heel bijzonder weekend vorig jaar! Door dat lieve mailtje kwam alles weer boven. Wat heb ik genoten van alles, de meiden, jullie ongelooflijke gastvrijheid, de gezelligheid, de rit naar jullie toe en weer naar huis met M. Fantastisch!
    De vervelende dingen erna heb ik geblockt zodat er alleen fijne herinneringen overblijven. Ik denk er echt meteen warm gevoel aan terug.
    Geniet van deze vrije dag lieve Ilse!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. probeer t negatieve van vorig jaar naar de achtergrond te verplaatsen het is het niet waard, vervelend maar niet meer te veranderen helaas. Volgens mij wint t positieve het van t negatieve!!! Oh 'heerlijk' van die fartende honden, ben blij dat t geen geurinternet is. Lekker n geurkaarsje(s)opsteken, sterkte ermee... en smakelijk voor straks
    liefs Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De hele dag denk ik er al aan: het was zo'n gaaf en mooi weekend dat ik er nog steeds geen spijt van heb, om op de verjaardag van onze oudste, naar jou weekend gekomen te zijn.
    Aan alles wat er omheen gebeurt is, denk ik maar niet meer. Aan jou en je gastvrijheid echter wel: het was heerlijk, wat hebben we genoten en wat hebben we gelachen met elkaar!
    Geniet maar lekker van de rust vandaag...
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik vond afgelopen week de uitnodiging nog in mn inbox(wie wat bewaart) en wilde BIJNA vragen of ie dit jaar nog geldig was;).
    Mailtje gezien, en gereageerd, bij eentje kon ie niet afgeleverd worden, maar goed, mijn mening blijft: 18 dec.wordt nooit meer hetzelfde!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel vaak hebben Sjonnie en ik het nog over de 18de. Ook vannacht na het vieren van een verjaardag van één van onze kinderen hebben we het er nog over gehad hoe bijzonder het is geweest.
    Dat we dit nooit meer zullen vergeten dat het nog steeds niet goed te omschrijven is hoe mooi geweldig en bijzonder het was. Dat vanaf het begin tot het eind iedere minuut in mijn geheugen gegrift zit.
    Dat jij en G ons een heel speciaal kerstcadeau hebben gegeven wat niemand ons meer afpakt en ik ook met veel plezier en warmte aan de andere terug denk.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lieve reacties allemaal, dat zal vast goed voelen...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Precies, wat de rest zegt; ik vond het heel bijzonder er vorig jaar bij te zijn en heb genoten van alles. Van jullie, het huis, het eten, de wandeling buiten aan het eind van de avond. De ellende daarna vond ik heel erg voor jou/jullie, maar ik denk, net als veel meiden dus, met een warm en vrolijk gevoel terug aan het kerstblogdiner!!!

    BeantwoordenVerwijderen