Sometimes I pretend to be normal, but it gets boring. So I go back to being me !

zondag 27 november 2011

Weekend



Sinds gisteren 17.30 uur hebben we weekend !
Oh we wilden met de kids naar Nova Zembla maar guess what : totaal uitverkocht !
Jammer, dan maar een andere keer deze week .

Morgen heb ik een uitje op het programma staan met S (mijn persoonlijke keukenprinses) . En nee geen kook uitje, nee ze komt ook geen eten brengen (helaas)
En dat word niet zo'n soort leuk uitje , het word afzien !
Ze smeekt me al weken ga mee ga mee , en nu ga ik het doen, tenminste dat heb ik beloofd en meteen al spijt ook !
We will see tomorrow , even goede smoes bedenken !

Verder een drukke week voor de boeg met een fotosessie voor de Esta met alle kids.
Ortho met jongste die een blokbeugel krijgt 1-2 jaar lang vanwege een enorme overbeet, arm kind maar ja het kan dus niet anders. Zal nog wennen worden voor haar want het is echt een rotding had ik begrepen , je moet opnieuw leren praten (gaat er van slissen) , eten en slikken volgens de ortho en het is een mond vol , oh ik hoop zo dat ze snel gewend is want het lijkt me vreselijk !
Afspraken voor 10 minuten gesprekken over de kids !
Nog meer afspraken deze week op zakelijk gebied en dan vrijdag de kids weer naar papa.
En de koopavonden gaan van start dus we kunnen onze lol op.
Bink heeft nog immer keelpijn en hoest als een bouwvakker , arme hond.

Gisteravond keken we twee films met de oudsten en wel
Mothers Day , gruwelijk, slecht verhaal, en veel bloed , agressie en onsamenhangende onwerkelijke gebeurtenissen.
en een film van Steven Spielberg, dan verwacht je toch wat : Code 8
nou het was een vreselijke film ! meer een kinderfilm trouwens
Three of Life met Brad Pitt keken we vorige week zaterdag , nou ik kan er kort over zijn: geen zak aan, met een goede joint misschien maar I didn't get it !








3 opmerkingen:

  1. Oh bah, een blokbeugel heb ik een paar jaar terug ook gehad. Rotdingen zijn het. Met eten mocht ie niet uit, nee m'n hoela, ik stikte er zowat in dus ik deed 'm wel uit. Het leuke was dat ik 'm zelf iedere keer wat opdraaide en dan weer wat terug als ik naar de ortho moest en oh oh oh wat was die man dan weer tevreden over me!

    En is het waar: ga je echt sporten deze week? Want als jij ergens tegenop ziet en meteen weer ergens spijt van hebt zal het wel over sport gaan... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee ik denk dat je dagje naar de spa gaat ofzo. In je blootje de hele dag wedden. Echt erg die beugel sligh slidfdgh dat is het enige wat je kan zeggen duurt erg lang voor ik verstond wat middelste zei. Ach joh is voor het goeie doel zeg maar.Keurig blogje dit daar zit geen lelijk woord bij.....;-) Liefs Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  3. S (de persoonlijke kok)27 november 2011 om 21:27

    Zou het morgen dan echt gaan gebeuren? Ik hoop het echt. Geen smoesjes, we gaan gewoon!

    BeantwoordenVerwijderen