Sometimes I pretend to be normal, but it gets boring. So I go back to being me !

donderdag 15 september 2011

Yes




Je gelooft het niet maaarrrrrr de WOONKAMER IS LEEG !
Helemaal leeg ! Ineens lijkt mijn woonkamer tien keer groter !
Heerlijk gevoel .
Niet dat het allemaal ook is opgeruimd ! Nee de winkel staat VOL en de bus van G zit nokkie vol, ja je moet het ergens laten .......
Pfieuw !
Gisteren echt heel lang doorgewerkt en hele dag heel hard gewerkt ! amper koffie gedronken .
Drie pallets kwamen binnen , toen nog eens 2 en dat moest allemaal worden nagekeken en geprijst .

Verder heb ik een nieuwe verslaving ! WORDFEUD ! (ja ik hoor u denken hedde gij daar dan tijd veur?) Dat is een app voor je foon of ipad en dan kan je scrabbelen met meerdere mensen tegelijk .
Een op een maar meerdere spelletjes met verschillende mensen ! Geweldig ! Ik speel met 15 mensen elke dag scrabbel ! Meestal om 23 uur s avonds maar af en toe op toilet of zo snel nog even een woordje maken . Je speelt wanneer je wilt en soms maar 1 zet per dag maakt allemaal niet uit .
G en ik zijn totally addicted ! We waren natuurlijk al scrabble fans maar dit is gewoon ideaal je kan altijd en overal scrabbelen ook als je niet met elkaar aan tafel zit , sterker nog je kan met je vrienden in Fr scrabbelen in het frans !
Wat mij betreft de beste APP ever !!!!!!!

Oh en lees hier ook ff en meld je aan als volger KLIK KLIK en like ons op facebook HIER KLIKKLIK

Zo dan ga ik weer aan de slag mensen ! Morgen foto lingerie shoot van de Livera in ons huis !
De mannen hier in huis hopen op Yolanthe !





6 opmerkingen:

  1. ik dacht dat het de viva ging worden met anybody, maar een heuse liverafotoshoot vind ik nog veel pittiger :-))

    en dat scrabble,...heb net suzy haar blog erover gelezen, nog een addict.

    succes met de laatste loodjes voor je winkel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hélemaal leeg... wauw!! Scrabbelen is natuurlijk een heerlijk momentje ontspanning, is gezien je werkgekte/drukte wel lekker.

    Lingeriemodellen is weer eens wat anders dan dozen, toch!

    Nog een beetje relaxe... groetjes Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En? Is Yolanthe er ook bij?? Enne... moet G die bus niet leegruimen? Die heeft geen tijd om in huis rond te huppelen, toch??

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, ik zie die mannen al in huis op de overloop liggen met hun hoofd naar beneden glurend...
    Succes verder....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaah, gaaf hoor. Heel veel succes en plezier dit weekend. En probeer een beetje rustig aan te doen, hoe moeilijk het ook is!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heerlijk weer een beetje leefruimte om je heen. Was je poets er ook gelijk om het weer lekker schoon te trekken?

    Enne dat wordfeud, ik ben ook helemaal verslaafd. Zoek je me nog effe op MissMimpie, had al gekeken of ik je kon vinden maar weet niet onder welke naam je daar staat.

    Groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen