Sometimes I pretend to be normal, but it gets boring. So I go back to being me !

woensdag 13 juli 2011

Tarzan




Wij twitteren nogal .
Zo ook laatst en toen kwam het gesprek op Tarzan, de Tarzan.
En ik kwam tot de ontdekking dat er dus nog vrouwen zijn die niet weten wat een Tarzan is .

Vandaar dit blogje ! Annoo 2011 moet iedereen toch zo onderhand weten wat een Tarzan is !

Je hebt Tarzan ! De man met het doekje die van liaan naar liaan springt !




Tarzan de musical met Chantal Janssen .


En de Tarzan : de best verkochte vibrator in Nederland !


Nou die laatste hadden ze NOG NOOIT van gehoord ! Een van de dames heb ik er dus maar eentje besteld en die valt binnenkort in de bus.
Maar voor de rest die het ook niet weten hier dan een plaatje , zo ziet Tarzan eruit !



19 opmerkingen:

  1. Floor je weet wat ik wilde antwoorden Ik doe het niet .Gooi mijn oma imago te grabbel.;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb jij er ook één Floor ?????????????????????
    Eerlijk antwoord...........hier kunnen wij vrouwen niets mee.

    groetjes
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahahaha.mag diegene aan wie je m stuurt er vast een blogje over schrijven of niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha! Het is wel n pronkstuk voor op t nachtkastje! Wil wel ff vlieg zijn bij diegene die hem krijgt! (En dan alleen bij t uitpakken!!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. *Plakt nu de brievenbus dicht met DuckTape en barricadeert de voordeur*

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieverd, niet meer dan een paar uur per dag hè. Volgens onderzoek zijn die dingen bij lang en veelvuldig gebruik nogal ongezond namelijk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Whoehahahahahahahahahahahahaha.......... je hebt gelukkig geen namen genoemd. hahahahahahahahahahahha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig genieten, je post bedoel ik ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Amai, neen dat wist ik ook niet zeg.
    Maarja ik ben dan ook niet van nederland.

    Groetjes
    Eline's Photography

    ps: kom zeker ook is langs mijn blogje, en doe dan zeker mee aan mijn GIVE-AWAY!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je weet dat ik ben verhuisd he! hahahaha.....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoe kan ik dát nou gemist hebben???!?!?!?!!?

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zeg, hoelang gaan de batterijtjes mee van zo'n ding. En dan bedoel ik 'bij intensief gebruik'.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hahaha...die kreeg je vroeger cadeau bij een abonnement op de Viva ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oeh..
    *kruist spontaan haar benen*
    da's 1 Tarzan die ik liever niet in de buurt zie.. of is het Jane, die daar het handwerk gaat verrichten?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. nou die dingen kennen best wel eens lekker zijn zo van tijd tot tijd LOL...

    Dus JET haal je DUCK TAPE er maar weer vanaf en Say Hello paradise hahaha..


    xxxCaab

    BeantwoordenVerwijderen