Sometimes I pretend to be normal, but it gets boring. So I go back to being me !

maandag 21 maart 2011

Vandaag begin ik !





Daar ben ik weer !!!
Tis maandag , de zon schijnt, ik ben nu ECHT begonnen met lijnen ( ja ik weet dat roep ik vaker) , en manlief komt zo ziek naar huis .
Die heeft hele weekend al ziek op bank gelegen met hoge koorts en dacht dat ie het wel ging trekken vandaag: NOT !
Dus die komt toch weer naar huis, verstandig besluit !

Ik heb keelpijn dus ik vermoed dat ik aangestoken ben en over niet al te lange tijd ook plat lig want het is alsof ik scheermesjes heb ingeslikt.
Het weekend is er dus weinig tot niets gebeurt aangezien man op de bank lag.
Veel dogwhisperer gekeken op NGC en niet Animal Planet ! En veel dvd's gekeken .
Ook een middag met Bink naar het hondenbos geweest, op een grote lege plek hem goed laten rennen achter een stok en erna weer aan de riem helaas aangezien hij nog niet echt te vertrouwen is met andere honden.

En mijn ma belde dat dochterlief hele dag gebeld wordt door ene Furkan en dat ik dat even in de gaten moest houden, nou ik dus toen ze thuis kwam gevraagd wie is die Furkan?
Eerst deed ze of ze echt niet wist waar ik het over had, toen was het die ken ik niet, toen stond ie ineens op hyves tussen haar vrienden, toen had ze geen idee hoe hij aan haar nummer kwam en toen ......enfin een hele toestand , ik heb de foon in beslag genomen en wacht dat Furkan een 17 jarige belt ! Dan is ie van mij !
Want jongens van 17 moeten NIET IN DE BUURT van mijn dochter komen die NET minder dan een maand 13 is .
Bink gaan we gewoon trainen op lullen afbijten die op minder dan een meter afstand bij mijn dochter komen ! Furkan heb ik opgezocht op hyves en die krijgt de schrik van zijn leven als ie belt !

En verder heb ik om precies te zijn op 29/11 vorig jaar kaarten van Justin Bieber gekocht voor de meiden hier . Die leven daar al 4 maanden naartoe en nu krijg ik een week voor het concert gewoon te horen van onlineticketshop dat ze ze niet hebben ! Ik vind dat dus echt schandalig en heb even gebeld om dat duidelijk te maken en dan moet je ook nog wachten dat ze je geld terugstorten ! Belachelijk gewoon echt belachelijk , ik heb er geen goed woord voor over , heb hier 3 zeer teleurgestelde meiden !






27 opmerkingen:

  1. Nou heb ik geen 13-jarige dochter, maar stel dat. Dan zou ik ook mijn vraagtekens zetten bij een 17-jarige Furkan! Mijn god, die jongen weet straks niet wat hem overkomt als hij weer belt!! En zet 'm op met lijnen! Het wordt nu mooi weer en dan is het toch makkelijker om wat calorie-arm te eten...tenminste, dat vind ik...!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schandalig! Arme meiden! En daar komen ze nu pas achter?

    Maak die furkan maar n kopje kleiner! Er moet eens n 17 jarige achter zijn zus aan zitten...

    Succes met lijnen! Gaat je zeker lukken met die stok(boom) achter de rug!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh jee, een verliefde dochter. Laat ze het nog maar even lekker bi Justin Bieber houden.
    Wat ontzettend balen zeg dat die kaartjes er nu niet zijn. Hoe ga je dat straks vertellen......??

    Ben benieuwd wanneer Furkan belt. (Waar komt ie vandaan met zo'n naam?)
    Ik blijf je volgen!

    Groetjes,
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gatver het gedonder met jongens gaat beginen , echt is een k# leeftijd. Heb er ook aan moeten hangen met mijn dochter en toen kwam ze met vriendje this een lamlul eerste klas te lui om zijn spuug in te slikken .We hebben het een tijdje aangezien .... grrrr ik vertelde je al een tijdje geleden hoe we dat aangepakt hebben. Meid KUT in een woord die gasten denken dat ze alles kunnen maken MAAR DAN KENNEN ZE ONS NOG NIET(moeders die trots zij op hun dochter)
    Ik weet nog dat E zei ik moet er niet aandenken dat ze met..... ik zei hum ik geloof dat het al gebeurd is. Dacht dat hij door een mug gestoken was . HAhahah zo snel heb ik hem nog nooit op zien staan HAahahah Papa's he die denken dat meisjes Heel lang HEEL klein blijven hihihi.16 was ze Ik wens je deze dag sterkte met alles
    Zieke man =ook geen pretje
    Keelpijn= waardeloos
    gasten die je dochter bellen= klote
    Bieber gedoe = Balen
    lijnen = ##$*#
    X leni

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi, kan me goed voorstellen dat ze balen dat het niet doorgaat.
    Succes met je dochter, soms zou je ze in een kooitje willen stoppen he tenminste, ik wel. Snap precies wat je bedoeld
    Beterschap met G en zo te horen jij ook
    lieve groet Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt belachelijk van die kaartjes!
    En zeventienjarige Furkan opzouten.
    En jij succes met lijnen en zieke man.
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Go girl!!! Ben benieuwd hoe het met Furkan gaat...haalt ie de 18 wel???
    Hou zelf ook mijn hart vast (die van mij is pas 7!) maar je hoort van die rare dingen tegenwoordig...dus, laat weten hoeveel botten hij nog heel heeft...;)Maar als hij aan kaartjes voor Bieber kan komen, zou ik hem nog even heel laten hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. die Furkan weet NIET wat 'm aan het lijf is=mama die lijnt aan de ander kant!!!!!:D
    *pompompom*

    dikke vette beterschapswens voor G, het weer is prima en hij ligt plat, kanniewah!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 17 jaar! wat denkt hij wel! Fijn dat jouw moeder dat in de gaten heeft.
    Justin Bieber, dat is echt ronduit belachelijk! Echt sneu zeg voor die meiden.
    Succes met het lijnen ik begin morgen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oei, ik ben blij dat dat soort perikelen nog niet spelen hier, ik maak mijn borst maar vast nat voor over een jaar of vier...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die van mij is ook 17, maar ik zou z'n poten breken als ie met een wicht van net 13 aan komt zetten hoor! Tsss, het idee.
    Succes met lijnen; je kan het!
    En G moet maar snel ook gaan twitteren, dan is ie snel weer beter door onze goedbedoelde adviezen...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha! Altijd handig zo'n hond die lullen af kan bijten. Niet alleen om dochters te beschermen maar ook voor indringers, deurverkopers etc ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Succes met weer beginnen, ik doe morgen weer mee.
    Nu even friet met kip, maar dat mag als je jarig bent toch?

    Beterschap voor G.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. En? Leeft Furkan nog? Je zou 'm bijna een enkeltje Turkije aanbieden..

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een lullen bijtende hond, ik kan haast de letters niet zien van het lachen. Goed trainen deze Bink want voorlopig ben je nog niet van de engerds af met leuke dochters.
    Wij gingen vroeger in de vakantie 6 weken naar yougoslavië. Wij= man vrouw en twee bloedmooie meiden. Had ik toen maar een goed getrainde Bink gehad.
    Nee, alles is goed gekomen hoor, geen yougo of zoiets.
    Vertroetel je zieke lief maar en ik wilde tegen jou zeggen, een lekker wijntje dood de bacteriën, maar je bent begonnen.
    Wat dacht je van een schep honing tegen een scherpe keel. Oef... past ook niet.
    Liefs
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou zeg, die F is misschien gewoon een gezellige jongen, verder niks..wat een vertrouwen in de mensheid Floor;)
    Doe maar rustig aan, als je zo al begint heb je een hartverzakking voordat de dames echt groot zijn! Kijk het gewoon vanaf de zijlijn aan, vaak bloeden zulke contacten dood bijna voordat ze ontstaan zijn..Ingrijpen kan altijd nog.
    Wel een rotstreek zeg van die kaarten, een week voor datum...!!
    Groeten en stop je maar vol met zon, dan heb je geen voedsel meer nodig!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Weg met die Gurkan, 17 jarige boys mogen nog niet het lef in hun donder hebben om naar 13 jarige meisjes te kijken.... dat haalt altijd het slechste in mij naar boven!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. whaah..schrik...het lijkt mij echt de grootste nachtmerrie voor een moeder...ze moeten met hun poten, en de rest, van onze lieve meisjes afblijven...Ben benieuwd naar het vervolg...of zou hij ook bloggen???...
    J, Bieber gecanceled...ik weet dat er nog kaartjes voor de toppers zijn...ook leuk???...een beetje ouder, maar wel 4x gladde kerels op een podium...
    Een opafstandshug voor G., en een knuf voor jou.
    PS...je verdiend idd mijn giveaway...maar het lot heeft helaas anders besloten...zie maar..SORRY...
    Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ach, de zon schijnt - dan komt de rest vast ook wel goed - succes ermee xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gelukkig vielen mijn jongens op die leeftijd niet op 13 jarige.
    En schandalig dat je zo en nu pas te horen krijgt dat er geen kaarten zijn.
    Maar de zon schijnt........het is lente..

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ben vandaag ook maar weer begonnen toen ik gisteren mijn lentebloesje aandeed :(

    Meisjes van 13..... en jongens van 17......
    Ik kan erover meepraten. Alleen die van mij was 14 en hij 19!( Moet eerlijk zeggen ....nu zijn ze 15 en 20 en een heerlijk setje!)

    En die kaarten is inderdaad echt schandalig!!

    Sterkte en geniet ondanks alles van de heerlijke lentezon!

    Lieve groet
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Onze jongens vonden zodra ze zelf de leeftijd van 13 waren gepasseerd meisjes van 3 veeeel te jong..... En anders vind ik dat wel! Dochterlief hier is net 14 en ook daar blijven jongens van 17 maar mooi bij vandaan. Wel jammer dat wij geen lullenbijtende hond hebben...misschien dat ik de kat kan trainen ;)
    Maar serieus: ik snap dat je je enorm zorgen maakt hierover.
    En dat van die kaarten is SCHANDALIG!!!!!
    Succes met lijnen en beterschap met je keeltje en voor G. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. En hoe oud is die J. Bieber eigenlijk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gouden tip tegen keelpijn...?? De mond- en keelspray van vinceel ( Heel) werkt perfekt, heb er altijd voorraad van !
    Ge wel dig! Fuckan niet meer gebeld, die voelt nattigheid.......gelukkig ;-) !
    Succes met t lijnen,
    Xxx n

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat ontzettend lullig zeg, wat zullen de meiden balen. Ik snap niet hoe ze dat kunnen maken zeg.

    En good luck met lijnen, je kunt het!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Goed aangepakt met die Furkan-meneer, straks is et een loverboy en zit je dochter in de nesten.
    En sterkte met uitzieken!!

    BeantwoordenVerwijderen