Sometimes I pretend to be normal, but it gets boring. So I go back to being me !

maandag 28 maart 2011

Hello world !

Deze keuken die vind ik prachtig het was liefde op het eerste gezicht en nu bestook ik iedereen en alle blogs met deze foto.....



Nou hier is zombie Floor dan weer eens .
Ik heb net een cocktail achter mijn kiezen waar menige knol nog opgewekt van word dus ik heb een uurtje of twee-drie dat ik wat kan ondernemen , dan is ie nl uitgewerkt. en ik mag er maar twee op een dag.
Hele weekend voor pampes op de bank gelegen en echt mensen ik word er gewoon hypochonder van, zo ziek , ik dacht even zaterdag dat ik doodging of dat ik iemand ging vermoorden want die kinderen om mij heen die herrie maken etc IK WERD ER STAPELGEK VAN en barstte om het minste in tranen uit want ik vond mezelf erg zielig ook nog want ik had dus voor het eerst griep, en ik en griep: wij zullen nooit vrienden worden denk ik.

Ik lag dus met koorts op de bank, met kachel aan en deken over me heen en achter mij langs vloog iedereen (7 stuks en vriendjes en vriendinnetjes) op en neer , dan weer naar buiten, dan weer naar binnen en lekker schreeuwen naar elkaar . En NOOIT NOOIT hebben ze je nodig maar als je ziek bent en rust wilt en niet wil praten omdat je keel op een soort van oorlogsgebied is waar scheermesjes je keel aanvallen DAN WILLEN ZE INEENS VAN ALLES VRAGEN !

ROT OP wilde ik schreeuwen maar het kwam er fluisterend uit , want geen stem meer....wat zei je mama? Ik zei niks meer, schonk de schatjes mijn meest giftige blik en dook weer onder de deken. En ik bedacht de meest afgrijselijke dingen die ik ze aan zou doen als ik er alleen de kracht maar voor had . Ja echt, ik had het kookpunt bereikt !
G die was ondertussen, ook nog niet lekker, ons nieuwe bureau en kast in elkaar aan het zetten want ja, ik was ziek met koorts vrijdag naar de Ikea geweest want ik moest en zou die kast halen.
En dat was gelukt ook, met koorts stond ik bij de kassa op knikkende knietjes en bedacht me of ik nog de auto ging halen ja of te nee of dat ik gewoon op de kast zou gaan zitten en me naar de auto zou laten rollen door g .......
G gooide er nog even 4 hotdogs in , ik moest me concentreren op iets anders wilde ik niet ook nog de Ikea onderkotsen.
Maaaarrrr ik had mijn kast !

Ondertussen is de fitness van g naar de bib verhuist en hebben wij 2 grote witte bureaus in de voormalige fitnessruimte geplaatst. En waarom moest het nou allemaal anders?
Wij zaten al 2 jaar met ons bureau tussen de woonkamer en de keuken in een soort van nis.
Dat was goed te doen ware het niet dat we steeds meer administratie krijgen en de nis een soort van steeds meer te klein werd. Dat was het eerste probleem .
Het tweede probleem is dat ons huis een oude kerk is , dat dat inhoudt dat we kerkramen hebben die zijn immens hoog maar beginnen ook hoog met het gevolg dat wij dus hier nergens naar buiten kijken en ik me een soort van afgesloten voelde al twee jaar van de buitenwereld aangezien ik heel veel tijd achter mijn bureau spendeer.
En ik wilde weer weten dat er leven is buiten dit huis en er is maar 1 ruimte in het hele huis waar je naar buiten kan kijken en normale ramen zitten en dat is dus die ruimte waar g zijn fitness had. Dus ik rukte het folie van de ramen en kijk eens aan, LIFE !!!!!!
(eerst woonde ik nl in een soort van aquarium 3,5 jaar en wilde ik privacy, vooral heel veel privacy, dus ik plakte toen folie op de enige ramen die naar buiten keken en vond het zalig maar ja inmiddels 2 jr verder vind ik het weer genoeg)
I am living in a box namelijk en nu kan ik warempel uit de box kijken, en ik zie mensen ! er is leven op deze planeet !!! YES !!!!!!!!!!! Ik kan zelfs zien wat voor weer het is !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HALLELUJA !!!!!!!!!! HALLELUJA !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit had ik eerder moeten doen, en zeeën van licht !!!!!!!! ipv die donkere nis..........en mensen kunnen mij nu ook zien werken , dan kan de straat hier zien dat ik idd werk en niet hele dagen op de bank lig ;) en als ik privacy wil draai ik aan de luxaflex en ziet niemand me meer...
Oh dit is zo goed, echt zo goed !

Enfin binnenkort foto's als ik tijd en zin heb en me wat beter voel , nu duik ik weer de bank in, ja in (lyn en kat !!!) niet op want ik heb een hele diepe bank en daar lig je echt een soort van IN.
Ik ga weer zielig liggen doen want naast mijn keel, voorhoofdsholte-ontsteking , koorts heb ik een kaakonsteking links onder (voor mij, rechts voor jullie) , en alsof dat allemaal niet genoeg was en ik er best nog wat bij kan hebben: zijn mijn darmen compleet van slag.
Zoals mijn arts zei "als jij wat doet doe je het goed" , fijn ja ,ik knikte een keer, leuk grapje dr, u had standup comedian moeten worden ! ha wat zijn we grappig , GEEF NOU MAAR EEN PAARDENMIDDEL ipv grapjes te maken !

En dit liedje is voor iemand die het nodig heeft ..........







22 opmerkingen:

  1. kstttt ....je bank IN!!!! Wel grappig dat je nu achter het raam zit;))))

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat in je kop zit, zit niet in je kont, zou m'n oma zeggen... méns, zo ziek als een hond maar toch even de boel omgooien...
    Nu weer in de relax-mode lijkt me en ECHT uitzieken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ja en zelfs na de griep is er nog leven op deze planeet! PdH momentje dus als jij in het vervolg aan je bureautje zit te werken!
    Snel beter worden nu en het enige voordeel van deze griep zou zijn, als je spontaan een paar kilo bent kwijtgeraakt de afgelopen dagen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat van dat raam dat snap ik dan helemaal, zit hier lekker op mijn erf te kijken waar nog geen hond voorbij komt, saaie bedoening dus.

    En beterschap meis!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje,de griep,keel/kaakontsteking heeft je aardig te pakken en,dan toch nog even je huis opnieuw restylen,top,ik zou daar dan totaal geen zin in hebben,beterschap,hoop dat je weer gauw de oude zult zijn,xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Meid, je sjeest in de zesde versnelling het leven door... een tandje terug kan wonderen doen voor het interne gestel. Neem rust, en laat de medicijnen hun werk doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou je hebt het goed te pakken zeg! Ik hoop dat je toch langzaam aan weer de goede kant op gaat! Maar wel de hele week nog rustig aan blijven doen hoor! Prachtig nummer van Guus. Ik hartje Guus, ik knap altijd reusachtig op van zijn liedjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooh... Floor... Je bent écht ziek! En goed ook! Voor de eerste keer in je leven griep en dan meteen zo! Aso! Plaats dat ze je er eerst even aan laten wennen... Maar nee... Alles wat bij 'griep' kan horen, krijg je meteen op je bord.

    Heel veel beterschap!!! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou dat was even janken heen samen met Guus!
    Enuhh ik ga niet wachten hoor op foto's ik kom gewoon en even langs, zie de dingen liever in het echie!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jeetje jij hebt het flink te pakken meid :(
    Hoop dat je snel opknapt.
    En dan toch weer de tijd om een blog te schrijven en een liedje voor iemand te plaatsen die het nodig heeft.
    Veel beterschap!
    Dikke kus,
    Fem

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Pffff ga maar lekker IN je bank liggen hahahaha.
    Ik lig OP mijn bank ziek te wezen ;)
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Kan niet op bij jou . Heel veel sterkte met alles X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Kan me voorstellen dat het fijn voelt om daglicht te zien als je werkt.
    Enne, ik heb ook zo'n bank waar je IN-zit, heerlijk....
    Beterschap verder met alles wat je mankeert.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, toch naar de IKEA geweest mét koorts!! Ik vind zonder koorts en alle mankementen van mezelf nu al heel knap dat ik een meisjesmiddag voor elkaar heb gefixt. Hoewel gefixt, Bridget heeft het eigenlijk zelf gedaan... kreun, kreun... ik duik m'n bed in... als ik dat probeer te doen op de bank stuiter ik gelijk terug ben ik bang...

    Groetjes, en héél véél beterschap!!
    Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind je zielig.
    Je hebt er geen zak aan, maar toch... ik leef met je mee.
    Toch erg, jij voelt je beroerd en ik vind het toch weer een leuk blogje, daar voel ik me ik me dan weer schuldig over (heb je ook geen zak aan)
    Word maar gewoon snel weer beter
    Kus

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jij hebt het ECHT flink te pakken. Eerlijk gezegd ken ik dat ook niet, jij nu dus wel. Bah, niks aan. Maar goed uitzieken hoor! En ik ben benieuwd naar de foto's. Het is fijn ja om naar buiten te kunnen kijken als je werkt. Ik werk op dit moment aan een bureautje/tafel in de woonkamer, heerlijk. En ik kan aan twee kanten naar buiten kijken, dus ik mis niks ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Toen ik in december the mexican had, wilde ik ook alleen maar dood. Echt, als iemand me zo'n zelfmoordpil had aangeboden had ik 'm geslikt. Na drie weken hoesten en keelpijn was het gelukkig over. Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zelfs doodziek nog boordevol plannen - dat komt dus wel goed ;-)
    Veel beterschap xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. meis, beterschap. dat licht van buiten zal je goed doen, straks nog meer, als je weer wat fitter bent en ik hoop dat dat heel snel is en dat de kids het ondertussen overleven ; )

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Helaas griep is een virus, zit dus niks anders op dan goed uit te zieken anders ben je gehaaid binnen de kortste keer weer ziek. Mooie foto he van de keuken. Zag hem al eerder bij Phila ( heeft ook een mooi blog)
    Beterschap!

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ja dat je al ene blog schrijft op zo'n ziekzijn dag.. is al super.. Nou zo'n keuken mogen ze bij mij wel komen bouwen hoor....stuur ze maar langs van zo'n klusprogramma...ga ik wel een dagje uit..

    BeantwoordenVerwijderen