Sometimes I pretend to be normal, but it gets boring. So I go back to being me !

vrijdag 14 januari 2011

Leedvermaak

Omdat ik even wat luchtigs wil en omdat het gewoon klaar is voor mij en omdat velen me erom vroegen, hier nog een keer : komt ie dan, leedvermaak is toch het leukste hè mensen , jullie moesten je schamen dat dit nou het verhaal is wat jullie het meest is bijgebleven ! Het verhaal waar ik 4 - 5 dagen ontzettend pijnlijke bips/benen aan heb overgehouden , en dan heb ik het geeneens over de jeuk ! Maar goed ik heb het begrepen jullie vonden het zooo grappig dat zelfs jullie kinderen vragen mama vertel nog eens van de mevrouw in de brandnetels .... (he Tamara?? ;) )

Het was van de zomer, een halve dag voor vertrek op vakantie en ik moest weer zo nodig....



Heeft u last van gevoelige zenuwen of kunt u niet tegen poepverhalen: niet doorlezen!!! U bent gewaarschuwd !!!!

Ik gooide er nog 3 extra boeken bij gisteren, nog een badmat, nog een hapjespan (bak graag in mijn eigen pan met anti-aanbaklaag), toiletblokken, schoonmaakmiddelen (ik heb een hekel aan vuil en als ik alles persoonlijk ontsmet heb met liters chloor voelt het meer als mijn ding zeg maar ) en nog wat dingetjes (ahum, volgens lief een halve huisraad en geen TJES )
Enfin ik neem dus nooit eten mee zoals ik lees bij de reacties, dat doe ik niet . Ik vind het nl juist lekker om eens anders te eten . En ik vind het eerlijk gezegd altijd nogal lachwekkend die Nederlanders met al hun eten bij zich. Ik vind het juist heerlijk om in zonnige oorden zo veel mogelijk groenten te eten , alles smaakt zoveel beter ! Ik leef dan op salades, tomaten, courgettes, aubergines, etc
En dan heb ik het nog niet eens over de rest, het komt meer voor dat ik eten uit het buitenland mee naar NL sleep maar andersom niet hoor.

En mensen ik stond om half 6 op om om half 7 in Almere te zijn voor de Ipad .
Ja een mens wil wel eens wat toch? En laat de verkoop nu net gestart zijn op de dag dat ik op vakantie ga nou dan moet ik gewoon dat ding nog effe halen, ik kan het niet helpen , ik ben net een vent, dol op gadgets....
En ik kwam daar aan om 7 uur want er was een omleiding en dus verdwaalde ik ergens in de polder, toen ik dus om 7 uur daar aan kwam stonden er reeds 10 mensen en ik was nummer 11, na mij stroomde het vol en stonden er binnen no time wel 150 mensen.
Om 8 uur ging de deur open en ik ben dus de gelukkige eigenaar van een Ipad.
Alleen toen reed ik dus terug en dan rij je van Almere naar Harderwijk door de polder en daar is dus NIKS mensen, geen tankstations, huizen, niets, alleen weiland, gras , windmolens en hier en daar een boom ......
En ik moest ineens heel erg POEPEN (nee ik had geen bitterzout ingenomen vandaag ben toch niet gek zeg) , en niet een beetje, nee HEEL ERG, koud zweet, bijna een wegtrekking, dus ik had de keuze: in mijn broek of ergens langs de weg.........en ik wist dat ik een rol keukenpapier achterin had en dus stopte ik bij hoog iets, ik dacht gras maar het was geen gras bleek later, ik rende erdoorheen , want ik had haast zeg maar...had geen tijd om een plekje uit te zoeken of me te bekommeren om het "gras" . OPLUCHTING : heel even maar want ineens voelde ik nog al iets branden zeg maar ...............
Enfin het waren dus brandnetels en geen kleintjes want ze rijkte tot mijn bips zeg maar en ik zit nu dus van mijn voeten tot aan mijn middel, want die broek moest omlaag hè mensen en dus zat ik gewoon in de brandnetels....en nu heb ik dus mijn hele benen voeten enkels bips vol brandende bulten !
Oh en dat BRAND, DAT DOET PIJN !!!
En alsof dat niet genoeg was stopte er een busje voor mijn neus die net op die plek moesten graven naar een kabel, ik verzin dit niet , mijn oudste was mee, dit is allemaal waar mensen, ik overdrijf ook echt niet...(ik kan het zelf allemaal nog nauwelijks bevatten)
Ik heb er al azijn opgegooid, een rauwe aardappel eroverheen gehaald. alleen nog niet over geurineerd maar dat was ik ook niet van plan, inmiddels is het 4 uur later en is het nog net zo erg dus het word ook niet minder zeg maar.......
En alsof dat niet genoeg was, ik wil de Ipad installeren : DOET IE HET NIET .
Ik heb ws het enige exemplaar in NL die kapot in de doos zat en oké ik krijg een nieuwe, mag hem omruilen, maar dat neemt niet weg dat ik zowat een zenuwinzinking nabij ben want het is 12.16 uur en we vertrekken rond 13 uur OP VAKANTIE , weet u nog?
Ik had het allemaal super geregeld, alles stond klaar, ik zou heel vroeg die Ipad halen , tijd genoeg om het ding te installeren en alles te regelen en dan kon ik relaxed en blij op vakantie vertrekken ....AAARRGGGGHHHH ik had het ook kunnen weten dat bij Floor natuurlijk nooit iets normaal verloopt, GRRRRR.
Nou leuk hoor, kapot ben ik, totally gestressed en vol bulten, charmant straks aan het zwembad....pffff. O ja en er groeit een MEGA puist op mijn BOVENLIP dus ws word ik ook nog ongesteld .............

Gelukkig heb ik de liefste vent van de wereld en is hij nu het ding omruilen want in mijn toestand was het niet meer verantwoord nogmaals in die auto te stappen zeg maar........
Enfin als ie terug is met een werkende Ipad kan ik, nadat ik het ding geactiveerd heb, dan eindelijk vertrekken op vakantie , joepie de poepie !
Oh mensen, mensen, wat een toestanden en dat allemaal op dag van vertrek, ik ben nu helemaal toe aan RUST !

20 opmerkingen:

  1. Dit is 1 van de redenen waarom ik oa jou op blog volg! super weer om te lezen..

    lieve groet,
    Dannay

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Floor,zo ken ik je weer,een super verhaal.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja ik ga met dannay mee.. dit soort verhalen.. laat maar komen... ik ben er gek op...
    "glad to have you back!"
    en hoe lang heb je er nog last van gehad?
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, geweldig verhaal! Maar over blote billen blunder gesproken span ik de kroon.... Vertel t je nog wel eens!
    Gr. Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb het inderdaad in geuren en kleuren hier thuis verteld. Sorry..........

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het leukste vindt ik nu dat ik je stem ken, en ik het je dus HOOR vertellen......:D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Woehahahaha ik hoor het je idd ook vertellen.
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. SMILE............hoewel ik het erg vervelend vind voor je zit ik hier nu breeduit te grijnzen............

    lang last gehad?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit logje herinner ik me nog heel erg goed inderdaad.

    Veel plezier vanavond.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, die is me bijgebleven - a b s o l u u t ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heey Floor,

    Dit is toch wel een goude oude hoor. Staat vast op nummer 1.

    Groetjes P.ieternel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig verhaal Floor, ik kende deze gouwe ouwe niet maar heb er wel om moeten lachen.
    Fijn weekend,
    Groetjes
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vertel (of laat ze het wel eens lezen) je verhalen over de pubers en wat ze allemaal (niet) doen. Oudste van 16 vroeg: Heb jij dit geschreven mam?? Neeeee Eef, dit heeft Floor geschreven met heeeel veel pubers en ze doen dus allemaal hetzelfde. Hilariteit alom hier.
    Laat je niet gek maken Floor, ik vind het heerlijk om je blog te lezen, even een stukje ontspanning en herkenning.
    Groetjes en fijn weekend!
    Inger

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mmm... paar dagen weg en er is weer genoeg gebeurt zie ik, vind het zooo bizar en heb er geen woorden voor. Had het niet verwacht maar haar blog is ook ineens verdwenen. Vreemd heel vreemd maar goed het leven gaat door en gelukkig kunnen we/je nog lachen...

    Fantastisch verhaal, ik heb er ook nog wel eentje.... Jaren geleden was ik met mijn prins in sri lanka. Ik moest plassen en we reden net langs allerlei theeplantages... helemaal niks nada in de buurt en al helemaal niets hoogs... Jammer dan.. ik moest toch. Prins ging voor mij staan en ik deed een plas. Geen probleem en snel weer terug in de auto. Al snel kreeg ik jeuk tussen mijn tenen... ik dacht dus aan brandnetels of zo iets. Ik keek en gilde het echt uit want tussen mijn tenen had ik 11 bloedzuigertjes zitten!!!! Onze chauffeur heeft ze stuk voor stuk verwijderd met een brandende luciferkop en toen realiseerde ik me dat ik gehurkt in het gras had gezeten! Ik kreeg acuut jeuk en haalde me van alles in mijn hoofd. Zodra we de kans kregen ergens gestopt en ben ik door mijn prins geïnspecteerd HAHAHA er was gelukkig niks aan de hand maar ik vergeet het noooooiiiit! Fijn jeukvrij weekend gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Intussen..(raar woord, en bedoel ik dus niet lijfelijk), zit je hopelijk heerlijk te genieten van je etentje...
    Ga voordat je naar huis gaat eerst nog naar de wc, want zulke hylarische taferelen, kan ik niet twee keer aan. whaaahhh...
    En van Claudia hierboven doe ik het ook bijna in mijn broek.
    Gelukkig hebben we hier meerdere wécéés, en hoef ik niet naar buiten...
    Smakelijk en een heule fijne avond...Kus, Margotxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hij blijft GE*WEL*DIG dar verhaal!
    Toen hebik helemaal blauw gelegen van het lachen, sorry had je het opok maar niet zo smakelijk moeten vertellen!

    Fijn weekend meis,

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  17. OOOOOOO Floor....wat een giller! Zou mij ook kunnen overkomen!

    Hoop dat je snel jeukvrij bent! Aaaaah brandnetels! Je kiest ze wel uit!

    Fijn weekend!
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen