Sometimes I pretend to be normal, but it gets boring. So I go back to being me !

woensdag 1 december 2010

Klaar en done



Ik moest dus gisteren naar het ziekenhuis de meiden laten pletten.
Ik had er echt de hele dag niet aan gedacht en ineens dacht ik eraan, shit dacht ik toen, ik ben het niet vergeten.
Ik ben nl heel goed in dingen wegblocken , dan gaat er een soort van kastje open in mijn hoofd daar duw ik het in en die deur smijt ik dan dicht .
Weg die gedachten en zolang die deur lekker dicht blijft hoef ik er dan niet aan te denken maar gisteren waaide die deur open blijkbaar want ineens was de gedachte er!
HELP .Toen dacht ik nog wat is een heel goede smoes om niet te gaan?
Sneeuwstorm? Zouden ze het geloven als ik bel en zeg er is een sneeuwstorm (woon nl op 2oomtr van het ziekenhuis) , nee denk het niet. Slappe band? Nee kan er naartoe lopen ....
De twitterdames die reageerden massaal dat ik MOEST gaan en ik luisterde dus maar en ging , lekker vroeg want ik had een nieuw ponsplaatje nodig .....
Dus op naar het ziekenhuis , ponsplaatjesmachine defect.......dat begon goed , ik kreeg dus stickers mee ipv ponsplaatje en begaf me richting rontgenafdeling om er daar achter te komen dat ik dat formulier vergeten was ! Dat 1 jaar oude formulier .
Nou de muts achter de balie was niet te vermurwen hoor FORMULIER MOET IK HEBBEN MEVROUW ! Ik zuchtte en kreunde, zij belde de huisarts , tuurlijk kon de assistente niets vinden aangezien het al een jaar oud was ! Dus kreeg ik de kans om weer naar huis te gaan en het formulier te halen.
Ik schold en vloekte een paar keer flink , op mezelf, aangezien ik het ook vergeten was, duh en vond het weer een typische Floor actie ! Enfin ik scheurde naar huis , gooide de auto vol op de rem bij de voordeur , vloog naar binnen, rukte het formulier van mijn bureau en scheurde weer naar het ziekenhuis ! Nog helemaal binnen de tijd was ik weer terug ! (hee goed gedaan hè ???)
Ik bidde even in het ziekenhuis dat het AUB een vrouw mocht zijn en geen man die aan mijn borsten ging sjorren......en het was een alleraardigste mevrouw die me kwam halen en me hielp (bidden helpt dus echt ) !
Prettig was het niet het onderzoek maar ook niet heel erg pijnlijk of zo , best te doen .
En ik hoorde dat ik maandag de dr kon bellen voor de uitslag en zei ze erbij niet een jaar wachten hè !!! tot u belt nu .....oké ze had dus de datum gezien !

En de rest van de dag tuigde ik mijn wilde kerstboom op , wilde ja, want de jongens hebben hem in elkaar gezet en ergens heb ik het idee dat het niet helemaal klopt maar goed, hij staat, is opgetuigd en dus ben ik er klaar voor : voor de kerst !
Zij kwam nog even langs in de avond en dat was erg gezellig!
En toen dook ik bed in .

Oh ja en mensen mensen ik heb een pukkel op mijn neus en een splinter in mijn pink en zwarte nagelriemen van vergeten wenkbrauwverf en twee dikke zwarte wenkbrauwen maar verders gaat het goed hoor met me !!!
Ik heb trouwens 3 paar handschoenen bij de HEMA gehaald gisteren, dus mij kan niks meer gebeuren met deze kou , als nu mijn uggs nog komen ben ik er klaar voor !




14 opmerkingen:

  1. Ach joh in het echt is het ook niet allemaal even recht en ik heb hem in het echt mogen aanschouwen ik vind hem helemaal leuk.
    En het was heel gezellig.
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je hebt al een kerstboom!!!
    mijn hemel dan heb je het al zo druk en dan heb je de kerstboom al voor sinterklaas staan... petje af hoor!
    ik moet dit jaar ook voor zo'n onderzoek.. dus ik hoef me nergens geen zorgen over te maken?
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik duim voor een goede uitslag. Is er een reden dat je jaarlijks moet? Dat klinkt niet tof in ieder geval.
    De kerstboom komt er hier pas over een week of twee in.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed gedaan meid!!!!
    O wat leuk, ze is ECHT langsgeweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou ja, bij jou staat die boom gewoon al, wat goed!! Ik wil ook...maar heb beloofd te wachten tot na de Sint ;-)
    En goed van je dat je toch dat onderzoek hebt laten doen. Ik duim voor een goede uitslag voor je.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wel, na zo een uitje heb je wel een mooie kerstboom verdiend, toch ? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie boom hoor! Hij is enorm maar past helemaal in je kerkje, daar zou een klein boompje zoekraken.
    Goed dat je de meisjes bent wezen pletten ik hoop op een goede uitslag net als de rest van Nederland...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. stoer dat je was gegaan en helemaal top dat het nog meeviel ook! en maandag helpen we je op twitter wel weer herinneren dat je moet bellen ; ) #alsikdatnietvergeet hahaha

    en de boom al voor sinterklaas.. ik wacht lekker nog een paar weekjes, tot na joon's verjaardag, één feestje tegelijk ; )

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Steek hier een kaarsje voor je op. Gewoon. Omdat ik je leuk vind en hoop voor je op een goede uitslag! En die boom? Wouw. Heb nu helemaal zin in kerst... maar moet helaas wachten tot na de sint... vinden ze leuk hier... mama plagen. (En we doen er niets aan hoor. Gewoon gourmetten zaterdag. Lekker burgerlijk, maar helaas zonder boom.) Want ik vind kerst namelijk veeeeeel leuker dan die ouwe. (Nog 5 nachtjes en dan mag ze los!!!!!) Ik kan niet wachten...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is altijd spannend zo'n onderzoek. Je zult opgelucht zijn. Kan er weer een luikje open blijven staan. Ik ben ervaringsdeskundige op dat gebied! Super joh. kerstboom al helemaal klaar. ik ben jaloers.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoezo, in elkaar gezet....
    Van buiten naar binnen slepen, en overal verse dennenaalden....bedoel je dat??? (hier spreekt vette jaloezie uit, ik wil hem ook zo!!!, maar dan wel een echte...of is deze ook echt, jajajaja???)
    Goed gedaan hoor meiske, je kan maar geplet worden....alles voor een goed doel.
    Warme groetjes, Margotxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Man, ehm, vrouw, ik zit nog helemaal in de sinterklaas"stress" en jij bent al helemaal Kerstzenn. Knap hoor! En mooi. En nep dus? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen