Sometimes I pretend to be normal, but it gets boring. So I go back to being me !

maandag 29 november 2010

Snow Fever






Ik keek even niet en ineens was ie daar : DE WINTER !!!! En sneeuw ineens sneeuw...en als ik sneeuw zie wil ik naar Oostenrijk of naar Frankrijk , lekker ski en apres ski vooral ...

Pfff en vandaag mensen, vandaag ........gekkenhuis.
Ik stond op , begon te werken , eerst hele ochtend thuis en toen moest ik nog heel veel pakketten maken en het was al half 3 dus haastte ik me naar de opslag en kwam bij de auto , rukte het portier open en alle rubbers bleven plakken, grrrr dat was ergernis nummer 1 en toen wilde ik starten: startte de auto niet, ergernis nummer 2 .
Manlief gebeld die vrij was vandaag , die liep nog op slippertjes door het huis dus die moest in de kleren mij komen redden.
Ondertussen liep ik me kapot te ergeren en echt de tranen zaten hoog want ik had haast en was druk en dan wil je gewoon een auto die start !
Enfin manlief rukte de startkabels aan en de auto startte ! Naar de garage zodat ze naar mijn auto konden kijken , zegt ie te druk morgen mevrouw , ergernis nummer 3. Ik sjeesde dus naar de opslag alwaar ik als een dolle begon met pakketten in te pakken, smeerkees was er ook , ergernis nummer 4, nog even maar ik had de oordoppen in en luisterde muziek , no contact dus , net zo lekker.
En toen moesten we racen naar het postkantoor om al die pakketten te verzenden en het had gesneeuwd en alle verkeer stond vast , ergernis nummer 5, want als het sneeuwt in NL zijn we meteen in paniek.
Spiegelglad alles wit en geen strooiwagen te bekennen ! WAKKER WORDEN !!!
Enfin postkantoor gehaald toen het eerste beste tankstation binnen gelopen om 3 flessen ruiten spul te kopen zodat ik niet meer hoef te krabben deze week , dat spuit je erop en je ruiten zijn instantly ontdooit, daar hou ik van, van snelheid !
OOk strooizout gekocht zodat ik mijn nek niet breek hier voor mijn eigense voordeur .
En nog spray voor rubbers !!!
Jaja ik ben voorbereid laat die vrieskou maar komen !
Toen naar huis alwaar we een pan zuurkool met worst op tafel knalden en de monsters in ieder geval konden eten ! Die gingen hevig tekeer tegen elkaar daar doorheen schalde de tv en dat was ergernis nummer 6, waarop ik krijste bekken dicht en tv uit en eten !
En toen werkte ik nog even door en nu stop ik ermee ben het zat en wat niet af is is niet af dat komt morgen wel.......
O ja en dit weekend kocht ik nog LINDA het boek, en een boek van Mandela soort van biografie.
En vandaag kocht ik kaartjes voor JUSTIN BIEBER , ik samen met de meisjes , 27 maart in Rotterdam ! YEAHHHHH nu nog zorgen dat ik op zijn minst 1 nummer ken van die gozer waar de dames hier in huis zo weg van zijn ....maar goed ik heb nog 4 maanden !
En manlief verraste me met kaarten voor het nieuwe La Mar theater in Amsterdam net voor de kerst gaan we naar "La cage aux folles "
Heb ik in Fr al eens gezien en is echt een goeie show hopelijk hier in NL ook.
En verder............bestelde ik nieuwe Uggs want die ik nu aan heb die dateren al enige jaren uit NY ooit eens gekocht en ik moet zeggen zeker met dit weer loop ik liefst alleen op Uggs want dan heb ik zonder sokken aan te trekkken NOOIT koude voeten !
O ja en ik viel ook nog af zie maar bij dieet , applausje graag !!!!!!!!!!!! Ik vond het weer niet genoeg maar ja als je amper eet vind je dat altijd ....
En verder draaide ik nog een machine of 4 vandaag en gooi er nog een nieuwe in voor ik naar bed ga maar nu eerst even de sauna in want ik moet warm worden en lekker in bad erna en dan nog even relaxen alvorens te slapen.
Morgen worden de meisjes geplet en ik ben bang dat ik er nu echt niet meer onderuit kan of er moet zoveel sneeuw komen dat ik er echt niet door kan...

O ja en mijn hele huis is 1 grote dikke vette puinhoop ! hele woonkamer overhoop , de jongens hebben kerstboom opgezet en ergens deze week ergens moet ik een moment vinden om de boel te decoreren.....ergens liefst voor donderdag voordat mijn hulp komt anders moet ik zelf gaan schoonmaken.
En nu ben ik ook nog alle versiering en lampen kwijt van de kerstboom maar daar ga ik morgen wel wat aan doen en o ja ondertussen heb ik ook nog klanten die ik moet mailen, klanten die wachten op plattegronden, klanten die van alles van me willen en ik ben maar alleen , weeeehhhhhhh..
Morgen zien we verder , nu even even even relaxen....




15 opmerkingen:

  1. Toch fijn dat je zo van het leven kunt genieten :-)

    Morgen weer een dag, neem eens een zenmomentje....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zozo, weer helemaal drukdrukdruk - loop jezelf maar niet voorbij - succes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je bent niet alleen...je hebt ons;))))!
    Woonde je niet zo'n takkeeind weg kwam ik je helpen met wat dan ook!
    Ik wens je sterkte/succes voor morgen, gewoon even gaan....beetje duwen en trekken en klaar....ook weer gedaan!!! Niet bij nadenken ;)!
    Enne....wanneer zit er weer eens een eurke niks doen in???

    TAKE CARE!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WAT EEN DAG FLOOR!!
    Duik maar snel de sauna in! En relax!!

    Morgen is er weer een dag en misschien is die nog wel witter als vandaag!

    Groetjes
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat Ben je al veel afgevallen !! Je kunt trots zijn op jezelf ! Xxx n

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goh, volgens mij heb je het druk. En als ik mijn leven met die van jou vergelijk, dan ben ik maar een saaie piet..) Maar wel gelukkig hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. EEEuh en waar staat Zweden op het skilijstje!?!?!?!? http://www.salen.se/start_vinter.asp

    Kram

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Floor,
    Vergeet je niet om af en toe ook nog adem te halen.
    Lfs Fon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij moet een personal assistent!!

    Mag ik bij deze even solliciteren? haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. LINDA het boek?!!! en wat vind je ervan?
    ik heb er even naar gekeken in de winkel en het zag er echt super uit!
    ik hoop dat het vandaag iets beter met je gaat.. en ik zoek nog een nieuwe baan dus als je hulp nodig hebt....voor een goed salaris doe ik alles ;)
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh meid! Ik hoop dat ze je meisjes van alle kanten op de foto zetten, dan kun je ondertussen misschien wat Zen worden.... Het ergste is dat wij wel roepen: 'we helpen wel' maar het zijn juist klussen die je gewoon zelf moet doen hè? Nou ja, zuurkool aten wij ook gisteren, dat had ik wel kunnen opsturen naar je..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mens wat ben je druk. Ik word al moe als ik het lees...
    Succes met de meisjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hemeltje lief meid: wat een dag!! en als bonus werden je meisjes nog geplet ook....arme jij!

    ik duim en brand kaarsjes tot maandag de uitslag komt !

    ***kus***

    BeantwoordenVerwijderen
  14. baby. baby. baby #justin http://www.youtube.com/watch?v=kffacxfA7G4
    en eh, hoe heet die spray #diemoetikhebben en #waaromwistikdatnietdatdiebestond enz..
    twitter 't me even als je wil ; )

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  15. En het ratelt en het ratelt, meid, wat een tempo in jouw leven. Never a dull moment wel? Oh, die musical lijkt me zeer de moeite waard.
    Goed joh dat dieet. Volhouden hoor.
    Ieder keer als ik trouwens lees dat je het zo druk hebt denk ik steeds: en dan komen wij de 18de ook nog allemaal. Komt dat dan wel uit, zo net voor kerst, je moet het dan superdruk hebben. Of moeten we allemaal mee gaan helpen met inpakken en zo. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen