Sometimes I pretend to be normal, but it gets boring. So I go back to being me !

woensdag 10 november 2010

Alweer woensdagavond....


De week vliegt voorbij....
Oh my god ik heb hier een vreselijk dwarse puber in huis die als een panda door het huis taffelt en alleen maar moppert.......
adem in adem uit .
Zen Floor zen ....
Ondertussen heb ik in 3 dagen tijd BERGEN werk verzet, echt ik ben trots op mezelf zo hard als ik gewerkt heb.
En ik voel me er prima bij , ik vind het leuk dus dat scheelt enorm !
Ondertussen ging ik ook nog naar de kapper om mijn haar te laten verven en knippen en ik zie er weer stunning uit manlief vond het prachtig.
En ik ben bezig met een twitterdiner te organiseren met 20 dames, das ook wel een berg werk...en een ieder die denkt hee ik had ook wel gewild , ik moest kiezen , ik kan niet iedereen uitnodigen dat gaat helaas niet ! Maar misschien volgend jaar want als het een succes is ga ik dat misschien wel jaarlijks doen , gezellig vrouwen onder elkaar.
En van de 20 blijven er ook nog 11 slapen dus dat word een dolle boel !!!
Verder heb ik het gewoon ijskoud , ineens was die kou er leek het wel , ik zag het totaal niet aankomen !
Nou mensen ik ga snel even douchen , en dan op de bank ! even lekker relaxen !!!!!!!!





12 opmerkingen:

  1. Oh heerlijk naar de kapper, daar knappen wij vrouwen altijd van op!
    En dan 18/12, ik ga maar vast voor-slapen en in-drinken...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goh, ben ik even trots dat ik als niet-twitteraar ook uitgenodigd ben. Vind het zo gaaf dat plan van je.
    Wens je een relaxte avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jah lekker is dat, zit ik even niet op twitter ga jij een pyamapartyorganiseren hahaha.... ik wil ook komen ;)

    Heerlijkesfeeropjefoto

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ineens! idd! gisterochtend had ik 't, BAF! winter.
    maar ja, als de tijd zo blijft vliegen, zie ik die uitnodiging volgend jaar binnenkort wel verschijnen ; )

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is erger: een mopperende panda puber of 11 ketterende-blijven-slapende-twitterdames???

    '-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. vraag me nog stééds af of ik daar als bedeesde dorpse wel tussenhoor hoor.....Floor.....hoor.....:D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hahaha gzellig dat er nog 11 blijven slapen ook . dat wordt een dolle boel,
    verzamel je trouwens nog worstcodes??
    ik heb er maar 1 hoor..maar ik doe er zelf niets mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 11 dames die blijven slapen, ik moet er niet aan denken! Geef me dan maar een dwarse puber (denk ik ;)

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alweer donderdag...haha...
    Ik twitter niet!!!!! (maar kom lekker toch..)
    Groetjes, Margotxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dus je kunt met de drukte al weer merken dat december er aan komt!
    Nu maar hopen dat je de ergste drukte op 18/12 gehad hebt, want als wij weg zijn moet je minstens een week bijkomen! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. In de tijd dat ik dwarse pubers had, bleven er regelmatig 11 dwarse pubers slapen (wij woonden vlak bij discotheek Alcazar en ze kwamen uit het hele land)..... Dan heb ik liever 11 'keurige' twitterdames..... Wij, van ver abroad, krijgen toch wel te horen hoe het was hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb er zo'n in!

    En @Lynda: ik kom ook uit een durp hoor, voel je niet bezwaard :-).

    BeantwoordenVerwijderen