Sometimes I pretend to be normal, but it gets boring. So I go back to being me !

maandag 11 oktober 2010

What's new ?



Het was maandag vandaag , die begon ongelooflijk KUT die maandag , ik voelde me toch zoooo enorm ellendig maar het kwam goed , het werd een heel leuke maandag en ik moet zeggen dat ik helemaal maandaghappy ben .
Ja dat is zeldzaam, I know , ik happy op de maandag maar toch ....
Oh enne dat dieet, u weet wel , de pagina hierboven waar ik maanden niks meer schreef omdat ik het dus gewoon niet deed dat dieet en dan kan je er ook niks over schrijven duh, das weer begonnen : vandaag wel te verstaan !
Dus we beginnen weer met frisse moed, nou ja frisse moed , we beginnen...... we hoeven niet meteen te overdrijven toch?
Diëten is gewoon nooit leuk ,diëten sucks big time en als ik het niet hoefde geloof me deed ik het niet , als ik op de een of andere manier een middel wist zodat ik nooit meer op dieet hoefde deed ik het meteen .
Ik hou van eten, eten houdt van mij, in alle omstandigheden, daarbij... vind ik het gezellig : eten en een borrel en een wijntje en een hapje ! Ik ben een emotie eter maar dan ook echt bij alle emoties , blij, verdrietig, boos, gelukkig, eenzaam.......
Ik lust ook alles (op oesters na) , ik vind alles lekker !

Ik heb ooit eens serieus overwogen om
  1. weer te beginnen met roken want het is zo makkelijk om een peuk op te steken als je honger hebt , de honger verdwijnt vanzelf , daarbij versnelt de nicotine je stofwisseling
  2. aan de coke te gaan , je word er skinny van , onwijs skinny maar ja je hebt er weer een ander probleem bij en je neus wordt er van binnen niet gelukkig van en het is zooo duur ook
  3. mijn mond te laten dichtnaaien maar ja ik eet al niet veel dus daar ligt het niet aan en ik ken mezelf ben in staat om dan juist te gaan eten omdat ik zo zielig ben of de patat oorlog in de blender te smijten en met een rietje op te drinken
  4. maag eruit te laten halen want verkleinen werkt niet bij mij , ik eet al baby porties maar dat vond de arts geen goed idee
Mijn schildklier die doet nl gewoon niet even leuk mee , die verpest alles , die rotzak.
Die doet niks , is zo lui als de neten .
Enfin we zijn dus weer eens op dieet ! halleluja
what 's new????

Nou verder is er weinig nieuws te melden mensen , deze las ik van het weekend en die vond ik eigenlijk prachtig

Soms heb je 1 moment nodig om je leven te vergeten, soms is een heel leven niet genoeg om 1 moment te vergeten





18 opmerkingen:

  1. Wat een mooie woorden Floor!

    Enne zo'n emotie eter ben ik ook en dan heb ik ook nog zo veel emoties...

    Liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ben nu wel benieuwd hoe het kwam dat de k*t maandag een happy maandag werd.
    En nu doorzetten he. JE KUNT HET!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. We gaan het nog meemaken dat je de maandag gaat waarderen! ik ben altijd toch wel blij als ie voorbij is hoor, maar misschien word ik nog eens net zo optimistisch als jij! En die stomme schildklier die het niet doet, da's echt balen. Helpt een dieet dan wel?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He gats wat vervelend zeg dat gedieet steeds maar weer. Maar, net als Zara, lukt het dan wel als die schildklier z'n werk niet doet?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb bewondering voor je hoor.
    En aub niet roken,geen coke en laat je maag ook maar gweoon zitten. Van emo eten heb ik nog nooooit gehoord. Dat doe ik namelijk ook nooooit ;).
    Maar leuk vind ik het niet voor je van die schildklier.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hard werken ....dan denk ik niet aan eten!!

    Groetjes
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nah ja...ook zo'n traag schildklier typetje...
    altijd leuk, zo'n niet functionerend apparaat..ahum.. Heel veel sterkte!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben op de maandag de hele dag aan het wennen, dat alles op tijd moet. Op tijd wakker worden (is bij mij rampzalig, val steeds weer in slaap), op tijd het kinders naar school, op tijd van school ophalen, op tijd boodschappen doen, op tijd eten koken en eten, en dan her en der halen en brengen en op tijd orthodontisten en dat soort gedoe wat ook op m'n bordje ligt.

    O ja, ik moet ook werken.... gelukkig ben ik eigen baas en ik zeg nooit dat ik te laat ben... hahaha

    Fijne avond!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie woorden op deze maandag Floor........liefs Ria...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. dat fanatieke lopen van je gaat vast ook helpen dit keer, zeker als manlief je steeds de berg op laat lopen ; )
    fijn dat je zo'n happymonday had (ik ook =) en heel veel succes de met je dieet!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. sja...inmiddels is 't dinsdag

    heb je ooit psycho-therapie gehad?
    ik wel...en dat heeft mijn manier van leven heel erg veranderd, ben nog steeds emotioneel (oh!) maar dealen met 't leven gaat een stuk beter

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goed dat je weer begonnen bent met je diëet.

    En prachtig gedichtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Als ik dan zo'n zin lees, weet ik altijd dat ik helemáál niet moet zeiken :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je schrijft:
    Diëten is gewoon nooit leuk ,diëten sucks big time en als ik het niet hoefde geloof me deed ik het niet , als ik op de een of andere manier een middel wist zodat ik nooit meer op dieet hoefde deed ik het meteen .
    Misschien moet je eens kijken op www.nooitmeeropdieet.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dan is je dag er niet beter op geworden na Grey's gisteravond. Heb je 'm gezien, dat was heftig....zo benieuwd naar volgende week!

    grtjsss

    BeantwoordenVerwijderen
  16. YES YOU CAN!! Ik moet het weer oppakken want ik ben weer langzaam aan het dichtslibben, argh....

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik kan me nog herinneren dat jij er vorig jaar hartstikke 'stunning' uit zag.
    Maar dieëten sucks inderdaad. Ik hartje chocolade. En dat heb ik nu al 6 weken niet meer gehad. Net als mijn roseetje 's avonds. Whoehaaa ~snif~

    BeantwoordenVerwijderen