Sometimes I pretend to be normal, but it gets boring. So I go back to being me !

zondag 8 augustus 2010

Hallooooo daar zijn we weer....

Daar zijn we weerrrrr.....
Ik ga hier even gewoon zeggen wat ik er van vind dat ik weer thuis ben?
K U T
Echt K U T
Ik kan niet omschrijven hoe sterk we beide hier aan het balen zijn, hoe erg we het vinden weer thuis te zijn , dit gevoel zal wel een paar dagen aanhouden maar dat verdwijnt ook wel weer weet ik uit ervaring.
En zeggen hoe leuk het was ? Mensen de komende week zullen jullie het nog kunnen lezen maar vandaag even niet, ik moet een hele bus spullen opruimen, kleren wassen, honden ophalen en nog even bijkomen , even relaxen want je wil na 2 weken totale ontspanning , genot, euforie niet meteen weer overspannen worden toch?
Het was GEWELDIG, het was FANTASTISCH, het was ROMANTISCH, het was heel veel slappe lach, heel veel lachen, heel veel genieten, heel veel zien , heel veel rust, kortom het was een van THE BEST vakanties EVER !!!!!
De muziek we constant geluisterd hebben staat hieronder, die 4 nummers hebben we grijs gedraaid in de auto.
Dus luister en geniet.
Morgen meer........















28 opmerkingen:

  1. Welkom !!!!........zo blij blij Floortje is er weer bij !! jipederpip !!! ...........weer Thuis !!!......liefs van mij...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tjeetje is het nu alweer voorbij,bah wat gaat dat snel,ik moet morge ook weer werken na drie weken,heb je muziekjes geluisterd,vind de bovenste 3 super,succes met alles opruimen en het wennen aan het dagelijkse leven,fijne zondag,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk om te lezen dat je een topvakantie hebt gehad! Mijn vakantie was de ergste ooit, ben blij te horen dat iemand de beste ooit had. Die zet ik in mijn agenda voor volgend jaar!

    Welkom thuis...hoop dat je snel je draai weer vindt...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke muziekjes!

    Sterkte met alle troep en andere dingen die je na de vakantie weer op orde moet brengen. Wij zijn aan onze laatste dagen bezig... Ben me al geestelijk aan het voorbereiden!

    Groetjes
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Welkom thuis,...............ach Macy Gray mijn favoriet,geweldig,heb verschillende cd van haar,helemaal top en ja,Brel,.............top.
    Fijn dat jullie een geweldige vakantie hebben gehad.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thuis op het nest...
    het begon hier in blogland al aardig rustig te worden, zo zonder jou..
    succes met wassen opruimen en nagenieten..
    en ik wacht in spanning op de verhalen..
    groet, cobi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooh ik ben ook zooooooo blij dat ik sinds gisteren weer thuis ben *ahum*, heerlijk ook weer dat Hollandse weer, nat nat en nog eens nat en de wasmachine draait volop, wat betekent dat ik dan weer aan de strijk mag, heeeeel veel strijk. Ik ga doen wat jij doet, nog even na genieten van het gevoel van zon, zee strand en heel veel lekker eten met lekkere wijntjes *zucht*
    Oh ja, vergeet ik bijna.....WELKOM THUIS!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Blijf nog even in de vakantieflow...zodra je thuiskomt en weer alles MOET is dat altijd zo snel weg...
    Ik heb geen geluid dus kan je muziekjes niet luisteren maar ze zijn vast heerlijk ontspannend en romantisch...
    Geniet nog even na samen enne, gezellig dat je er weer bent!zomerse groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooooooooooooo ja, kijk, wij zijn dan wél weer blij dat je er bent....zie je het verschil???;)

    BAH ja, thuiskomen,.....meteen dat hele "samen"gevoel weg, uitruimen, wassen en opruimen,....meteen iedereen weer zn eigen kan top...YEK!

    Maar Macy Gray....daar KUN je niet anders dan relaxed van worden toch???

    haaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Floortjuhhhhhhhhhhhhhh

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn dat je weer veilig terug bent en wat HEERLIJK dat jullie het zó geweldig fijn hebben gehad, ik gun het je zó!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gelukkig zijn jullie ook weer heelhuids in ons landje aangekomen. En nu even afkicken van die geweldige vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gezellig dat je er weer bij bent, gaan we lekker bloggen en is alles zo weer gezellig!

    Liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn dat je er weer bent. En heerlijk voor je dat het zo'n geweldige vakantie was! Succes nog even met het opruimen en wassen enzo. En probeer nog maar lekker na te genieten. Ik kijk uit naar je verhalen...........
    Liefs Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gelukkig meid weer heel thuis.
    We maken er wel wat van de komende tijd......
    Liefs Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gelukkig je bent er weer, had gisteren al een oproep geplaatst op mijn blog, of iemand alweer wat van je had vernomen.


    Gezellig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. OOOH dat moet een vakantie geweest zijn zeg!!! Sorry voor jou maar voor ons leuk dat je er weer bent!
    Groetjes en nog een fijne zondag,
    Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ha die Floor...we zijn natuurlijk ook wel benieuwd hoeveel boeken je las en hoeveel roze kistjes ongebruikt bleven:))))welcome back!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fantastisch toch dat je het zo geweldig gehad hebt!!! Jouw lezers zijn allemaal weer blij dat je (veilig) terug bent hoor, dat moet je toch goed doen?
    Oh Frida Boccara, da's moohooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik was al blij toen je gisteren NL naderde, dus nu je hier ook weer terug bent, ben ik helemaal heppie! Welkom thuis en nu nog een weekje bijkomen met z'n twee voor de monsters thuis komen?!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lieve meis, lees ik tussen de regels door dat jullie met z'n 2en weg waren?? Romantisch!!!
    Even afkicken ja, da's wel nodig..
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. welkom thuis weer floor .° mmmmm smilies zijn moeilijk op een frans toetsenbord hqhq errr haha
    Kan me er wel iets bij voorstelllen hoor

    groetjes uit een broeierig Parijs
    desiree

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hé....welkom thuis!!! *slaat-een-zucht-van-verlichting-vanwege-thuiskomst-dieet-buddy*

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Klinkt heerlijk zoals jullie vakantie hebben gevierd ,wij moeten toch ook echt weg volgend jaar...............dit jaar (te) veel geklusd en (te) weinig weg geweest .
    Maar goed meid , eerst weer even de boel op orde daar bij jou en dan ben ik erg benieuwd naar je verhalen .
    Succes met wassen enz.......groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoera, je bent erweer!!!!

    Je muziekkeuze is prachtig, die houdt je nog wel even in LDF....(en mij nu ook).

    Groet Roelien

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ik hartje macy gray zoooo =) en vakantie ook. wij zijn er morgen al een week weer en ik mis het nog steeds... dus. ik snap! ons vakantieliedje staat op keklog #downfromthemountain =)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Aaaahhhh.... Jacques Brel.... vakantie in dop!! Enne... geniet nog maar evne na!! (nog 4 nachtjes slapen en dan vertrekken wij naar La Douce France! Eindelijk!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Welkom terug ! Ik vind het ook altijd jammer om na een paar weken gezellig samen te zijn weer thuis te komen en weer opgezogen te worden in de dagelijkse routine..
    Hopelijk kun je nog een tijdje nagenieten van je vakantie ? Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik vind het dan wel weer errug fijn dat je terug bent, gezellig!
    Jullie vakantie klinkt zalig.

    x

    BeantwoordenVerwijderen